کد خبر: 195421
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۴ ۱۷:۰۸:۰۰
| |

فروش بلیت بازی ایران و پرتغال در بازار سیاه

سومین دیدار تیم ملی فوتبال ایران درمرحله گروهی جام جهانی 2018روسیه با تیم ملی پرتغال در حالی در سارانسک پایتخت جمهوری موردوویا در منطقه مرکزی روسیه برگزار می شود که بازار داغ بلیت برای آن بوجود امده است.

فروش بلیت بازی ایران و پرتغال در بازار سیاه
کد خبر: 195421
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۴ ۱۷:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| بسیاری از کسانی که بلیت بازی ایران و پرتغال را خریده اند، در حال فروش بلیت به افرادی هستند که می خواهند امشب بازی تیم ملی دو کشور را تماشا کنند.


یکی از نکات جالب این است که بسیاری از روس های هوادار فوتبال برای تماشای بازی ایران و پرتغال به سارانسک آمده اند و در خیابان های این شهر و میدان ویژه تماشای بازی (فن فست) دیده می شوند.


بلیت بازیها به قیمت های مختلف به فروش می رسند و بهای بلیت با توجه به محل قرار گرفتن در ورزشگاه فرق می کند.


بلیت دیدار ایران و پرتغال در حالی آزادانه در بازار آزاد بفروش می رسد که فیفا قبلا اعلام کرد که با این گونه اقدامات مقابله می کند.


چند نفر از هواداران روس در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ابراز امیدواری کردند که ایران در بازی با پرتغال به پیروزی برسد.


ا.کاسیاگین یک جوان هوادار روس در این مورد گفت: اگر ایران برنده بازی با پرتغال باشد در مرحله بعدی با روسیه دیدار خواهد کرد.


هوادار دیگری که خود را آلکسی پانوف معرفی کرد علت علاقه مندی خود به پیروزی تیم ایران، را علاقه به ایرانیان خواند.
وی افزود: به ایران و فرهنگ این کشور علاقه زیادی دارم و امیدوارم تیم این کشور به پیروزی برسد و ایرانیان امروز خوشحال شوند.


درهمین حال به گزارش رسانه های روسی، شماری از هواداران ایرانی شب گذشته با اجتماع در برابر هتل مرکوری محل اقامت تیم ملی فوتبال پرتغال، به تشویق تیم ایران پرداختند.


به گزارش خبرگزاری ریانووستی، صدای فریادهای شادی و نیز کرناهای هواداران ایرانی بقدری شدید بود که کریستیانو رونالدو مجبور شد از پنجره هتل از هواداران ایرانی تقاضای سکوت کند.


رسانه روسی افزود: رونالدو در مقابل پنجره ایستاد و با اشاره و گذاشتن دو دست خود بر چشمانش به هوادارانی که در مقابل هتل تجمع کرده بودند، پیام داد که می خواهد شب را بخوابد.


این مساله باعث شد که ماموران امنیتی با استقرار در پیرامون هتل مرکوری مانع ادامه تجمع هواداران فوتبال شوند.


بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال روز پنجشنبه 24 خرداد در روسیه آغاز شد.


مسکو، سن پترزبورگ، کالینینگراد، نیژنی نووگراد، کازان، سامارا، سارانسک، ولگاگراد، رستف نا دُنو، سوچی و یکاترینبورگ شهرهای میزبان جام جهانی فوتبال 2018 هستند.


تیم ملی فوتبال ایران یکی از 32 تیم حاضر در این رقابت ها در گروه «B» با اسپانیا، پرتغال و مغرب هم گروه است.


ایران در نخستین دیدار خود جمعه 25 خرداد در ورزشگاه سن پترزبورگ برابر مغرب به پیروزی یک بر صفر دست یافت و روز چهارشنبه 30 خرداد در یک بازی سخت و دیدنی برابر اسپانیا قهرمان پیشین جام جهانی تن به شکست یک بر صفر داد.


سارانسک که مرکز جمهوری موردوویا است، شهری با 300 هزار نفر جمعیت در قسمت اروپایی روسیه قرار دارد و دارای آب و هوایی سرد است.


قرار است دیدار ایران و پرتغال در ورزشگاه مرداویا شهر سارانسک و دیگر دیدار این گروه یعنی اسپانیا و مراکش نیز در شهر کالینگراد به طور همزمان و راس ساعت 22 و 30 دقیقه برگزار شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها