کد خبر: 195525
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۵ ۱۱:۲۰:۰۰
| |

بگومگوی نماینده اصلاح‌طلب شیراز با نماینده اصولگرای قم در مجلس

پارسایی: طومارنویسان به افزایش قیمت ارز دامن زدند/ ذوالنوری:‌ عروس بلد نیست برقصد می‌گویند زمین کج است

بهرام پارسایی امروز در صحن علنی مجلس در تذکری شفاهی گفت که طومارنویسان باعث بالا رفتن نرخ ارز هستند و مجتبی ذوالنوری یکی از امضاکنندگان طومار ضدبرجامی در مجلس به این اظهارات او واکنش نشان داد.

پارسایی: طومارنویسان به افزایش قیمت ارز دامن زدند/ ذوالنوری:‌ عروس بلد نیست برقصد می‌گویند زمین کج است
کد خبر: 195525
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۵ ۱۱:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| بهرام پارسایی عضو فراکسیون امید مجلس در تذکری شفاهی به همه کارگزاران نظام با بیان اینکه از طرف فراکسیون امید دعوت می کنم رئیس‌جمهور در صن علنی مجلس به مردم توضیح دهند که چه اندازه اختیار دارند؟ گفت: چه کسانی هستند که کارشکنی می‌کنند؟ اگر حقایقی هست با مردم حرف بزنید.

به گزارش اعتمادآنلاین ، او ادامه داد: مخالفان برجام که همه کاسه و کوزه‌ها را بر سر دولت می‌شکنند باید بدانند که تا زمانی‌که برجام بود قیمت ارز ثبات بود اما شما با همراهی با آمریکا با پارچه نویسی به افزایش قیمت ارز دامن زدید و باید پاسخگو باشید.

پارسایی گفت: مجلس و دولت و همه ارکان نظام از تیم ملی یاد بگیرند که از جان مایه گذاشتند. امروز این احساس در مردم وجود ندارد که ما کارگزاران نظام دغدغه مردم را داریم. مجلس برگ سفید امضا به هیچ وزیری نداده است.

حسن روحانی با مردم نیست

مجتبی ذوالنوری نماینده اصولگرای مردم قم همدر پاسخ به انتقاد بهرام پارسایی از طومارنویسان در مجلس گفت: اینکه عروس بلد نباشد برقصد بعد بگویند زمین کجه با این حرف‌های آقای پارسایی مطابقت دارد. این موضوعات چه ربطی به یکدیگر دارند؟ یعنی ما که از همان اول می‌گفتیم دشمن راهش کج است، می‌گفتیم با منافع مردم بازی نکنید و برای آمریکا هزینه ایجاد کنید، دشمن مردم هستیم؟ اما مذاکره‌کنندگان به کدخدا چسبیدند و خدا را ول کردند.

او ادامه داد: زندگی مردم متلاشی شده است. بعد می گویید طومار در مجلس پخش شده و باعث افزایش قیمت ارز شده است؟ اگر اقتدار مردم با پلاکارد متلاشی می‌شود باید بی کفایتی دولت را در مجلس رقم بزنیم.

ذوالنور گفت: آقایانی که دولت را حمایت کردند باید پاسخگو باشند. مگر این‌ها نبودند که می‌گفتند اگر رئیسی رئیس جمهور بشود دلار می شود 7 هزار تومان الان 9 هزار تومان شده چه کسی پاسخگو است؟

او ادامه داد: آیا پلاکار ما قیمت ارز و سکه را بالا برد؟ این چه توهینی است؟‌ امروز این دولت خودش تصمیم گیرنده نیست،‌ روحانی با مردم نیست. رئیس جمهور با لباس وزشی برند خارجی درتوچال کیف می‌کند. این‌ها با مردم نیستند چرا بدبختی مردم را گردن طومار می‌اندازید؟

چه اشکالی دارد روحانی کوه برود؟

علی مطهری هم که ریاست جلسه مجلس را بر عهده داشت در پاسخ به ذوالنور گفت: مساله پهن کردن طومار اگر رسم بشود طرف مقابل هم می‌تواند طومار پهن کند. اینطوری که هر روز باید شاهد طمار پهن کردن در مجلس باشیم.

او ادامه داد: درباره کوه رفتن آقای روحانی هم باید بگویم که چه اشکالی دارد که رئیس‌جمهور کوه برود؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها