کد خبر: 195607
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۵ ۱۶:۲۲:۰۰
| |

نماینده مردم ایلام در مجلس مطرح کرد:

انتقال مواد نفتی از عراق به پایانه نفتی دره‌شهر/ کار اجرای توسعه میدان‌های نفتی دهلران به روسیه واگذار شد

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: کار اجرای توسعه میدان‌های نفتی دهلران به روسیه واگذار شد.

انتقال مواد نفتی از عراق به پایانه نفتی دره‌شهر/ کار اجرای توسعه میدان‌های نفتی دهلران به روسیه واگذار شد
کد خبر: 195607
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۵ ۱۶:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| شادمهر کاظم‌زاده نماینده مردم ایلام در مجلس با بیان اینکه دیداری با زنگنه وزیر نفت صورت گرفت، و در این دیدار از وزیر به خاطر پیگیری فعالیت و روند پیشرفت مناسب در پروژه کارخانه گاز مایع (NGL3100) دهلران قدردانی شد.

وی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت پایانه نفتی دره‌شهر در موضوع انتقال مواد نفتی از کردستان عراق به پایانه نفتی دره‌شهر از مهم‌ترین موضوعاتی بود که با وزیر نفت طرح شد.

نماینده مردم ایلام در مجلس عنوان کرد: وزیر نفت با استماع درخواست‌های صورت گرفته دستورات لازم را برای پیگیری ‌و اقدام مورد تذکر و درخواست صادر کرد.

کاظم‌زاده مطرح کرد: تخصیص اعتبار و کمک دفتر عمرانی وزارت نفت در تکمیل زیرساخت‌های عمرانی حوزه انتخابیه و رشد فعالیت‌های اجرایی در پروژه پتروشیمی دهلران از دیگر درخواست‌های طرح شده بود.

وی یادآور شد: پیگیری استخدام تعدادی از جوانان در انبار نفتی دره‌شهر با توجه به اینکه در اوج فعالیت روزانه 600 تانکر کار انتقال را از کشور عراق به این پایانه نفتی انجام خواهند داد نیز طرح شد.

نماینده مردم ایلام در مجلس در پایان تبیین کرد: پیگیری ‌و الزام به اجرایی کردن قرارداد توسعه میدان‌های نفتی دهلران با توجه به قراردادهایی که اخیرا با شرکت‌های روسی و داخلی منعقد شده نیز از دیگر مطالبات و درخواست‌ها بود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها