کد خبر: 216753
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۱ ۱۷:۳۱:۰۰
| |

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی عنوان کرد:

تلاش دشمن برای آلوده کردن جوانان به مصرف مواد مخدر

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: دشمنان کشور تلاش می کنند تا از طریق آلوده کردن مردم به مواد مخدر به اهداف شوم خود برسند.

تلاش دشمن برای آلوده کردن جوانان به مصرف مواد مخدر
کد خبر: 216753
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۱ ۱۷:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد رحیم نوروزیان معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی ظهر دوشنبه در همایش اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر با رویکرد نقش خانواده و زنان در پیشگیری اولیه از اعتیاد در مشهد اظهار کرد: یکی از دلایل اصلی گرایش زنان و دختران به سمت مواد مخدر کمبود عاطفه و محبت در خانواده است.

وی افزود: کاهش وزن، طراوت و شادابی پوست افزایش انرژی و تمرکز و بهتر شدن عملکرد جنسی از جمله تبلیغات کاذبی است که نقش موثری در اعتیاد زنان به مواد مخدردارد.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی بیان کرد:در سال های اخیر دامنه آسیب های ناشی از مواد مخدر با وسعت بیشتری در میان جمعیت زنان کشور گسترش یافته و گرایش زنان به مواد مخدر شتاب بیشتری گرفته است.

نوروزیان بیان کرد: معمولا اعتیاد بانوان در جامعه پنهان می ماند لذا امکان درمان کمتر می شود و آسیب های ناشی از اعتیاد در زنان بسیار بیشتر از مردان است.

وی گفت:از منظر امنیتی نیز سرویس های امنیتی جهان و دشمنان کشور در صدد هستند تا از طریق آلوده کردن مردم و خصوصا جوانان کشور به مواد مخدر به اهداف شوم خود برسند.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی تاکید کرد:حضور و یاد خدا در زندگی انسان ها آرامش دهنده است و اگر انسان ها، خدا را در تمامی لحظات زندگی به یاد داشته باشند به سمت آرامش خواهند رفت و زندگی آنها از تلاطم خارج می شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها