کد خبر: 216871
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۲ ۱۰:۰۰:۰۰
| |

حمید استیلی خبر داد:

مربی بدنساز به تیم ملی امید اضافه می‌شود

مدیر تیم ملی امید ایران گفت: بازیکنان پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و سایپا به‌زودی به تیم ملی ملحق می‌شوند.

مربی بدنساز به تیم ملی امید اضافه می‌شود
کد خبر: 216871
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۲ ۱۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حمید استیلی، مدیر تیم‌ ‌ملی امید ایران در حاشیه تمرین صبح امروز (سه‌شنبه) این تیم افزود: ما با گزینش تقریبا 100 نفر برای انتخابی تیم‌ ‌ملی کارمان را شروع کرده‌ایم. ما برای مسابقات جاکارتا باید 20 بازیکن را انتخاب کنیم. با 30 نفر تمرینات صبح و ظهر را از دیروز به مدت دو هفته‌ آغاز کرده‌ایم. ما در این اردو 21 بازیکن داریم. بازیکنان باشگاه پرسپولیس در اردوی کرواسی به سر می‌برند و قرار است فردا به ما ملحق شوند. بازیکن تیم استقلال آقای مهدی قائدی قرار است تا امروز به تیم ما ملحق شود. ما منتظر سه بازیکن تراکتورسازی هم هستیم که به ما ‌اضافه شوند. هم‌چنین یک بازیکن از تیم سایپا هم قرار است به ما ملحق شود.

او در ادامه‌ گفت‌: در این اردو کرانچار و دستیارانش در حال‌ آماده سازی تیم هستند. یک مربی کروات هم به عنوان بدنساز قرار است به اردو ‌اضافه شود. با حضور او تقریبا کادر فنی تیم‌ ‌ملی امید کامل می‌شود. در این دو هفته‌ قرار است روی آمادگی جسمانی و حرکات تاکتیکی تیم کار شود. هم‌چنین چند بازی تدارکاتی نیز قرار است صورت بگیرد. پس از این اردو دو بازی تدارکاتی در کشور عراق داریم. این بازی‌ها در سوم و ششم مردادماه قرار است، با تیم عراق برگزار شود. بازی با تیم چین هم قطعی است، اما منتظر این هستیم که قرعه‌کشی مشخص شود چون اگر ما با چین در یک گروه قرار داشته باشیم نمی‌توانیم با آن‌ها بازی کنیم.

استیلی با اشاره به این که همه بازیکنان تیم‌ ‌ملی فوتبال امید زیر 21 سال هستند، افزود: ما به این بازیکنان‌مان اعتقاد داریم و اگر بیش‌تر در اختیار تیم قرار داشته باشند و روی آن‌ها کارهای تکنیکی و تاکتیکی را انجام دهیم می‌توانند آینده‌سازان تیم‌ ‌ملی فوتبال ما باشند. اگر شما توجه کنید می‌بینید که تیم‌ ‌ملی فوتبال ما از بازیکنان سال‌های گذشته تیم‌ ‌ملی امید تشکیل شده‌اند. از بچه‌های خارج از کشور قطعا دعوت می‌کنیم به تیم‌ ‌ملی فوتبال امید بیایند و قطعا ما از این پتانسیل‌ها استفاده خواهیم کرد.

مدیر تیم ملی امید درباره تعامل بین باشگاه‌ها و تیم‌ ‌ملی امید برای حضور بازیکنان در تمرینات، گفت‌: ما این مساله را از قبل می‌دانستیم. ما با رییسان فدراسیون‌ها صحبت کردیم که باشگاه‌ها موظف باشند 1+ 2 به ما بازیکن بدهند. ما تعامل خوبی بین باشگاه‌ها داریم، اما اگر این قانون شود بهتر است. با این قانون همه باشگاه‌ها موظف هستند که به ما بازیکن بدهند. ما از همه باشگاه‌هایی که از روز اول اردو به ما بازیکن دادند تشکر می‌کنم. ما یک حسرت چند ساله برای رفتن به المپیک داریم. اگر همه دست به دست هم دهند می‌توانیم به این رقابت‌ها راه پیدا کنیم.

وی در ادامه‌ درباره عملکرد تیم‌ ‌ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه، اظهار کرد: قطعا ما بازیکنان خلاق و خوبی داریم. بازیکنان ما طبق تفکرات مربی خودشان بازی می‌کنند. تفکر آقای کارلوس کی‌روش بر پایه این گونه فوتبال بازی کردن است. هفت، هشت سال است که ما این گونه فوتبال بازی می‌کنیم با یک دفاع قدرتمند. به عنوان مثال جهانبخش بازی که در تیم باشگاهی‌اش انجام می‌دهد با بازی که در تیم‌ ‌ملی انجام می‌دهد خیلی متفاوت است.

استیلی در پایان درباره حضور کی‌روش در تیم‌ ‌ملی تا پایان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، گفت‌: حضور کی‌روش می‌تواند به تیم‌ ‌ملی کمک کند. نگه داشتن او در تیم‌ ‌ملی بسیار مهم است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها