کد خبر: 217003
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۲ ۱۵:۰۸:۰۰
| |

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان:

94 درصد تجمعات مردمی در استان اصفهان جنبه اقتصادی دارد

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان گفت: دولت تدبیر و امید دستاوردهای اقتصادی زیادی داشته است و جای تعجب است که برخی انتقاد شدید به دولت دارند، اما انتظار مقام و منصب هم دارند.

94 درصد تجمعات مردمی در استان اصفهان جنبه اقتصادی دارد
کد خبر: 217003
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۲ ۱۵:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| سید حمیدرضا طباطبایی نائینی معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان امروز (سه‌شنبه) در جلسه شورای اداری استان که با محوریت مباحث اقتصادی برگزار شد اظهار کرد: 23 تیر ماه سالگرد امضای برنامه جامع اقدام مشترک یا همان برجام است. برجام مورد تاخت و تاز مخالفان قرار گرفت، اما باید توجه داشته باشیم که 3 سال پیش صادرات نفت ایران به یک میلیون بشکه در روز کاهش پیدا کرده بود و شدید ترین تحریم ها علیه ایران وضع شده بود.

وی افزود: تحریم ها تنگاناهای جدیدی برای ملت و نظام اسلامی باز کرده بود که با همت رییس جمهور و تیم مجاهد هسته‌ای و حمایت رهبری برجام تصویب و سبب شد در داخل کشور شور و شعف سیاسی ایجاد شود و مردم به آینده امیدوار شوند.

طباطبایی نائینی افزود: برجام سبب شد تورم 20 درصد کاهش پیدا کند و در حوزه بین المللی تحریم ها تا حد زیادی برداشته شود هرچند که با دخالت عنصر مزاحم برخی تحریم ها به حالت تعلیق در نیامد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان ادامه داد: 94 درصد تجمعات و اعتراضات مردمی در استان اصفهان جنبه اقتصادی و صنفی دارد پس آنکه درشرایط فعلی برای مردم مهم است بهبود شرایط اقتصادی است و آنچه وظیفه ماست این است که مشکلات را پیش‌بینی کنیم تا بتوانیم برای آنان راه کار بیاندیشیم.

طباطبایی نائینی با بیان اینکه دولت دستاوردهای اقتصادی زیادی داشته است، گفت: در معادلات سیاسی همه باید حامی سیاست های دولت باشیم. ما کارگزاران این دولت هستیم و باید با دولت همسو باشیم. تعجب می کنم از برخی که به دولت انتقاد شدید دارند و بعد انتظار مقام و منصب هم در این دولت دارند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها