کد خبر: 217120
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۳ ۰۸:۵۸:۰۰
| |

حاجی بابایی در تذکری مطرح کرد:

800 شهرداری در کشور با مشکلات جدی مواجه شدند

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه نحوه تخصیص بخشی از اعتبارات شهرداری‌ها مربوط به محل بند 110 تغییرات متفرقه قانون بودجه 97 خلاف برنامه ششم توسعه است، گفت: لازم است هیات رییسه هر چه سریعتر برای اختصاص بخشی از اعتبارات شهرداری‌ها تعجیل کند.

800 شهرداری در کشور با مشکلات جدی مواجه شدند
کد خبر: 217120
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۳ ۰۸:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| حمیدرضا حاجی بابایی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) و در جریان بررسی فوریت طرح اصلاح بند 110 تغییرات متفرقه بودجه 97، گفت: طبق ماده 39 قانون برنامه ششم توسعه تمامی درآمدهای هدفمندی باید طی یک جریان در مجلس و در بودجه سنواتی می‌آمد.

وی افزود: در زمان بررسی بودجه بند 110 تغییرات متفرقه در کمیسیون تلفیق تصویب شد اما در صحن مجلس مخالف و موافقی صحبت نکرد تا رای‌گیری شود، کما اینکه به دو سوم رای هم نیاز داشت.

حاجی بابایی افزود: نامه‌ای به رییس مجلس نوشتم مبنی بر اینکه این موضوع مشکلات اساسی را در کشور ایجاد می‌کند پس باید هیات رییسه برای اصلاح بند 110 تغییرات متفرقه بودجه 97 نامه‌ای به هیات دولت دهد چون حدود 800 شهرداری در کشور با مشکلات جدی مواجه شدند. بر این اساس لازم است هیات رییسه تعجیل کند.

نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه نیز با استناد به اصل سه قانون اساسی، گفت: با این مصوبه در بودجه 97 حق روستاییان پایمال می‌شود، باید هیات رییسه به این موضوع ورود کند.

علی مطهری نایب رییس مجلس و رییس جلسه، گفت: مجلس می‌توانست این موضوع را با ارائه نامه‌ای حل کند، به هر صورت حالا نمایندگانی طرحی را مطرح کردند که می‌توان این موضوع را در آن قالب پیگیری کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها