کد خبر: 217642
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۵ ۱۹:۳۴:۰۰
| |

خبرگزاری فارس دو عکس از سید محمد خاتمی منتشر کرد

یک بام و دو هوا

خبرگزاری فارس در میان گزارش‌ تصویری از مراسم ترحیم پدر سیدمصطفی تاجزاده، دو تصویر از رییس دولت اصلاحات منتشر کرد. ابتدا تصویری واضح از پرتره سیدمحمد خاتمی در کنار سید محمد موسوی خویینی ها منشر شد اما این خبرگزاری اصولگرا ساعاتی بعد عکس واضح سید محمد خاتمی را با عکس دیگری تغییر داد. در تصویر بعدی منتشر شده توسط خبرگزاری فارس وضوح چهره به آیت‌الله خویینی‌ها تعلق دارد و چهره رییس دولت اصلاحات فلو شده است. 

یک بام و دو هوا
کد خبر: 217642
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۵ ۱۹:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| انتشار تصاویر سیدمحمد خاتمی همانقدر که برای رسانه های اصلاح‌طلب ممنوع است گویا برای رسانه‌های اصولگرایان، مجاز است.

به گزارش اعتمادآنلاین، ماجرا هم به آن روزی باز می‌گردد که غلامحسین محسنی‌اژه‌‌ای، سخنگوی قوه‌ قضاییه اواخر سال 93 در پاسخ به پرسشی درباره ممنوع التصویری خاتمی به خبرنگاران گفت: در مورد همین فرد مورد نظر شما دستور داده‌اند که رسانه‌ها حق ندارند تصویر یا مطالب ایشان را منتقل کنند. دادستانی تهران این اقدام را انجام داده و این دستور نیز همچنان باقی است و گفته شده که اگر رسانه‌ای خلاف آن عمل کند با آن رسانه برخورد خواهد شد.

اما گویا این دستور دستگاه قضایی تنها برای رسانه‌های اصلاح‌طلب صادر شده و شامل حال رسانه‌های اصولگرا نمی‌شود، چه‌آنکه اگر رسانه‌های اصلاح‌طلب اقدام به انتشار تصویری از رییس دولت اصلاحات کنند بلافاصله یا تذکر خواهند گرفت یا به تنبیه قضایی محکوم خواهند شد.

این در حالی است که خبرگزاری فارس امروز در حاشیه برگزاری مراسم ترحیم پدر سیدمصطفی تاجزاده، معاون سیاسی دولت اصلاحات و در میان انتشار گزارش‌های تصویری از این مراسم دو تصویر از سیدمحمد خاتمی منتشر کرد تا مشخص شود رسانه های اصولگرا محدودیت های رسانه های اصلاح طلب را ندارند.

این خبرگزاری ابتدا تصویری واضح از سیدمحمد خاتمی در کنار آیت‌الله خویینی‌ها منتشر کرد اما ساعاتی بعد این تصویر را با تصویری که سیدمحمد موسوی خویینی‌ها در مرکزیت آن قرار داشت، تغییر داد.

خاتمی در مراسم ترحیم پدر مصطفی تاجزاده

مراسم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها