کد خبر: 218307
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۹ ۱۰:۱۴:۰۰
| |

حسام‌الدین آشنا مشاور رییس‌جمهوری در واکنش به صحبت‌های یک نماینده اصولگرا

پسر رییس‌جمهور نه تابعیت دارد نه به سفر خارجی می‌رود/ این نماینده مجلس قبلا هم دروغ‌هایی علیه رییس‌جمهور گفته است

حسام‌الدین آشنا مشاور رییس‌جمهوری در واکنش به صحبت‌های ذالنور، نماینده اصولگرای مجلس که گفته بود پسر رییس‌جمهوری سه تابعیت دارد، نوشت: اتهامات تکذیب می شود. آن پسر نه تابعیت جای دیگری را دارد، نه کارت اقامت، نه ویزای بلندمدت، نه ویزای کوتاه‌مدت و نه اصلا سفر خارجی می‌رود! او قبلا هم دروغهایی علیه رئیس جمهور مطرح کرده بود.

پسر رییس‌جمهور نه تابعیت دارد نه به سفر خارجی می‌رود/ این نماینده مجلس قبلا هم دروغ‌هایی علیه رییس‌جمهور گفته است
کد خبر: 218307
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۹ ۱۰:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| حسام‌الدین آشنا مشاور رییس‌جمهوری در واکنش به صحبت‌های مجتبی ذالنوری نماینده اصولگرای قم که پیش از این در انتقاد نسبت به عملکرد دولت و شخص حسن روحانی رییس‌جمهوری مطالبی مطرح کرده بود، در صفحه توییتر خود نوشت: نمایندهای در مصاحبه با روزنامه اعتماد اتهاماتی را متوجه پسر رئیس جمهور کرده است. این اتهامات تکذیب می شود. آن پسر نه تابعیت جای دیگری را دارد، نه کارت اقامت، نه ویزای بلندمدت، نه ویزای کوتاه‌مدت و نه اصلا سفر خارجی می‌رود! او قبلا هم دروغهایی علیه رئیس جمهور مطرح کرده بود.

به گزارش اعتمادآنلاین، ذالنور در انتقاد به عملکرد رییس‌جمهوری و ناکارامدی او در برخورد بین‌المللی گفته بود که فرزند روحانی سه تابعیت دارد.

نماینده اصولگرای قم همچنین روز گذشته هم در مصاحبه‌ای گفته بود رییس‌جمهوری که هر روز یک ساعت و نیم دیرتر ازخانه بیرون می‌رود و یک ساعت و نیم زودتر به خانه می‌رود تا در ترافیک نماند، همچنین سه روز بعد از بارش برف از خانه بیرون نمی‌رود تا سرما او را اذیت نکند، نمی‌تواند کشو را اداره کند.

آشنا - واکنش به ذالنوری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها