کد خبر: 218482
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۰ ۰۷:۱۲:۰۰
| |

امیر محبیان، تحلیلگر مسائل سیاسی اصولگرا نوشت

موضوعات اقتصادی برای مردم اولویت بیشتری دارد

امیر محبیان، تحلیلگر مسائل سیاسی اصولگرا در واکنش به صحبت‌های مدیر روابط‌عمومی صداوسیما درباره پخش اعتراف دختران نوجوانی که در اینستاگرام رقص خود را به نمایش می‌گذاشتند، نوشت: برای توده مردم اولویت نخست موضوعات اقتصادی است اما حکمرانان نمی‌توانند مسائل مهم دیگر را لاینحل گذاشته و آنها را نادیده گیرند.

موضوعات اقتصادی برای مردم اولویت بیشتری دارد
کد خبر: 218482
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۰ ۰۷:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| امیر محبیان، فعال اصولگرا و تحلیلگر مسائل سیاسی با تاکید بر شرایط فعلی کشور نوشت: به نظر می‌رسد برای توده مردم اولویت نخست موضوعات اقتصادی است اما حکمرانان نمی‌توانند مسائل مهم دیگر را لاینحل گذاشته و آنها را نادیده گیرند. بنابراین صحبت‌های مدیر روابط عمومی سازمان صدا و سیما مبنی بر پیگیری همزمان اولویت‌های فرهنگی و اقتصادی درست است اما مشکل آنجاست که مردم این موضوعات را به شکل همزمان مشاهده نمی‌کنند یعنی به نظر می‌رسد به جنبه‌های اقتصادی کمتر از حد لازم پرداخته می‌شود.

صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بر موضوعاتی مانند ایجاد فضای شفاف در حوزه اقتصادی که نیاز‌های روز مردم است و این روز‌ها تبدیل به یک نقطه ضعف برای کشور از سوی دشمنان شده است باید محتوایی ویژه تولید کرده و با کسی هم تعارف نداشته باشد. بنابراین نمی‌توان به صدا و سیما گفت که مسائل فرهنگی و اجتماعی را به دلیل مسائل اقتصادی نادیده بگیرد اما واقعیت آن است که مسائل اقتصادی این روز‌ها هم برای مردم و هم برای کشور از اولویت بیشتری برخوردار است.

منبع: روزنامه اعتماد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها