کد خبر: 219368
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۴ ۱۲:۲۸:۰۰
| |

مدیر آب و فاضلاب روستایی هویزه خبر داد:

بحران آب به رودخانه نیسان رسید/بی آبی 52 روستای هویزه در هفته گذشته

مدیر آب و فاضلاب روستایی هویزه با اشاره به بی آبی 52 روستا در هفته گذشته گفت: از شب گذشته آب در رودخانه نیسان به خوبی جاری شده است و اکنون همه روستاهایی که با قطعی آب مواجه بودند، از آب پایدار بهره‌مند شده‌اند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

بحران آب به رودخانه نیسان رسید/بی آبی 52 روستای هویزه در هفته گذشته
کد خبر: 219368
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۴ ۱۲:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| عبدالکاظم کروشات مدیر آب و فاضلاب روستایی هویزه در خصوص وضعیت آب شرب روستاهای شهرستان هویزه اظهار کرد: هفته گذشته به دلیل کاهش آورد آب رودخانه نیسان در این شهرستان تامین آب شرب 52 روستا مختل شد و مردم با مشکلاتی در این زمینه مواجه شدند.

وی افزود: خوشبختانه با رهاسازی آب و افزایش دبی آب این رودخانه از چند روز گذشته، تعداد روستاهای بی آب در دو روز گذشته به 13 روستا رسید و امروز نیز همه روستاهای شهرستان مجددا از آب پایدار بهره‌مند شدند.

مدیر آب و فاضلاب روستایی هویزه تصریح کرد: از شب گذشته آب در رودخانه نیسان به خوبی جاری شده است و اکنون همه آن 52 روستایی که با قطعی آب مواجه بودند، از آب پایدار بهره‌مند شده‌اند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

کروشات عنوان کرد: در روزهایی که آب در این روستاها با قطعی مواجه بود، آبرسانی به مردم از طریق تانکر انجام می‌شد تا آب شرب مورد نیاز مردم در روستاهای هویزه تامین شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که در آن روزها رودخانه آبی برای توزیع نداشت، آبی که از طریق تانکر به مردم روستاها داده می‌شد، آب تصفیه شده شهری و دارای کیفیت مناسب بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها