کد خبر: 219384
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۴ ۱۲:۵۶:۰۰
| |

ارتش اسرائیل مانور نظامی سراسری برگزار می‌کند

ارتش رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) اعلام کرد که اقدام به برگزاری مانور نظامی در سرتاسر اراضی اشغالی خواهد کرد. این مانور یک هفته به طول خواهد انجامید و هدف از آن آمادگی برای مقابله نظامی با دو جبهه شمال و جنوب است.

ارتش اسرائیل مانور نظامی سراسری برگزار می‌کند
کد خبر: 219384
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۴ ۱۲:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ارتش اسرائیل اعلام کرد که به زودی در سراسر اراضی اشغالی مانور نظامی برگزار خواهد کرد. قرار است در جریان این مانور نظامی، اشغال نوار غزه نیز شبیه سازی شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این مانور به رغم آرام سازی اوضاع در نوار غزه تحت نظارت مصر صورت می‌گیرد.

روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی حملات گسترده‌ای را علیه غزه صورت داد و ده‌ها موشک به مناطق مختلف این نوار ساحلی شلیک کرد که طی آن دو کودک فلسطینی به شهادت رسیده و حدود 30 نفر دیگر زخمی شدند.

مقاومت فلسطین در پاسخ به تجاوز دشمن صهیونیستی به غزه، بلافاصله مواضع این رژیم و شهرک‌های صهیونیست نشین مجاور غزه را هدف حملات شدید موشکی و راکتی قرار داد.

به گفته منابع صهیونیستی، سامانه گنبد آهنین نیز نتوانسته کاری در مقابل موشک‌های مقاومت انجام دهد و بیشتر این موشک‌ها به پایگاه‌های ارتش و دیگر مناطق اصابت کرده است.

رژیم صهیونیستی اشاره‌ای به تلفات واقعی حملات موشکی مقاومت نکرده و منابع صهیونیستی تنها اعلام کرده‌اند که چهار صهیونیست در این حملات زخمی شدند.

در حالیکه مقامات رژیم صهیونیستی بر ادامه حملات به نوار غزه اصرار داشتند و می‌گفتند تا توقف ارسال بالون‌ها و بادبادک‌های آتش زا این حملات باید ادامه داشته باشد، پاسخ قاطع و شدید مقاومت این رژیم را وادار کرد تا به دنبال آرام سازی اوضاع باشد و در نهایت با وساطت برخی طرف‌های منطقه‌ای و بین‌المللی، تنش و درگیری‌ها متوقف شد و آرامش تقریبا به مرزهای نوار غزه بازگشت.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که مقاومت فلسطین از صبح روز گذشته تا شامگاه همان روز 200 راکت و موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک کرد.

لازم به ذکر است که کابینه دولت رژیم صهیونیستی نیز امروز برای بررسی اوضاع جاری در غزه تشکیل جلسه می‌دهد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها