کد خبر: 219449
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۴ ۱۵:۵۸:۰۰
| |

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی اعلام کرد:

نحوه تأمین و قیمت نامتعارف مواد اولیه علت افزایش قیمت تمام شده کالای صنعتی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که نحوه تأمین و قیمت نامتعارف مواد اولیه، علت افزایش قیمت تمام شده کالای صنعتی است، گفت: جهت کنترل این موضوع، باید نسبت به تأمین مواد اولیه از واحدهای پتروشیمی هم‌چنین مقاطع فولادی توسط سازمان‌های مرتبط پیگیری شود.

نحوه تأمین و قیمت نامتعارف مواد اولیه علت افزایش قیمت تمام شده کالای صنعتی
کد خبر: 219449
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۴ ۱۵:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین نجاتی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار کرد: تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی هم‌چنین کالاهای ضروری اقشار جامعه از جمله مباحثی است که هر هفته با حضور استاندار و مدیران سازمان ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد : در این راستا مقرر شده به جهت بهره‌مندی از تجارب هم‌چنین نقطه نظرات بخش خصوصی نیز هر هفته میزبان یکی از روسا، مدیران اتحادیه‌های صنفی، انجمن‌های تخصصی صنعتی و مدیران واحدهای تولیدی بزرگ در این جلسات باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی در خصوص رسیدگی به مسائل و مشکلات مرغداران استان نیز خاطرنشان کرد: با هماهنگی به عمل آمده با مسئولان توزیع برق استان، تأمین برق واحدهای مرغداری مورد تأکید قرار گرفته هم‌چنین از مرغداران نیز خواسته شده در طول ساعات شب و نیمه شب که دمای هوا کمتر از ساعات روز است اقدام به حمل مرغ زنده کنند.

نجاتی با اشاره به ابلاغیه وزیر صنعت در خصوص تشکیل کارگروه مبارزه با احتکار نیز گفت: بر همین اساس کارگروه مشابه در استان نیز تشکیل و اجازه برهم زدن نظم بازار به سودجویان را نخواهیم داد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها