کد خبر: 220082
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۷ ۱۰:۲۳:۰۰
| |

نامه رئیس کمیسیون عمران مجلس به آخوندی برای تعیین تکلیف مطالبات کامیون‌داران

قدام فوری برای حل مشکلات کامیون‌داران و جلوگیری از تدوام اعتراضات ضروری است

رئیس کمیسیون عمران مجلس از ارسال نامه ای به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در تعیین تکلیف وضعیت کامیون داران خبر داد.

قدام فوری برای حل مشکلات کامیون‌داران و جلوگیری از تدوام اعتراضات ضروری است
کد خبر: 220082
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۷ ۱۰:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا رضایی، با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف وضعیت کامیون داران، گفت: کمیسیون عمران مجلس بارها با برگزاری نشست های تخصصی با حضور وزرای راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و غیره به این موضوع ورود داشته است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه رسیدگی به مطالبات کامیون داران در کمیسیون عمران مجلس تا رضایتمندی آن ها ادامه خواهد داشت، افزود: کمیسیون عمران مجلس در خصوص کرایه بار، بیمه و سایر حق و حقوق کامیون داران تاکنون ورود داشته است.

وی با تاکید بر اینکه توافقات صورت گرفته میان کمیسیون عمران مجلس با دستگاه های مسئول در حوزه مطالبات کامیون داران باید محقق شود، تصریح کرد: گزارشی از اقدامات انجام شده در این حوزه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با یادآوری ارسال نامه ای به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در تحقق مطالبات کامیون داران، گفت: این نامه برای جلوگیری از تداوم اعتراضات رانندگان تدوین شده است.

متن نامه به شرح زیر است؛

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر آخوندی

وزیر محترم راه و شهرسازی

با سلام و تحیت

با توجه به دستور ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، مبنی بر ضرورت اقدام فوری برای حل مشکلات کامیون داران و جلوگیری از تدوام اعتراضات، از جنابعالی دعوت می شود در جلسه کمیسیون عمران که برای بررسی نهایی موضوع و ارسال گزارش (وفق به ماده 49 آیین نامه داخلی)به صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار می شود، حضور بهم رسانید.

ضمنا به پیوست محورهای احصاء شده مربوط به مشکلات کامیون داران ارسال می شود، خواهشمند است با قید فوریت دستور فرمایید گزارش مستند حاوی نتایج بررسی و اقدامات به عمل آمده در هر محور به همراه موانع احتمالی و راهکارهای پیشنهادی تهیه و حداکثر یک روز قبل از موعد جلسه برای جمع بندی و طرح در جلسه در اختیار قرار گیرد.

محمدرضا رضایی

رئیس کمیسیون عمران مجلس

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها