کد خبر: 220112
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۷ ۱۱:۰۶:۰۰
| |

محمود واعظی:

ترامپ 8 بار درخواست گفت‌وگو و ملاقات با روحانی را مطرح کرده بود/ نامه‌ مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره FATF عجولانه است

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری احتمال تغییرات در کابینه دولت را بالا دانست و گفت: رئیس‌جمهور درباره برخی از اعضای کابینه که در شرایط عادی انتخاب شدند در حال مطالعه است. او اسامی مختلفی را بررسی می‌کند تا در فرصت مناسب برخی تغییرات انجام شود.

ترامپ 8 بار درخواست گفت‌وگو و ملاقات با روحانی را مطرح کرده بود/ نامه‌ مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره FATF عجولانه است
کد خبر: 220112
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۷ ۱۱:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره تغییرات احتمالی در کابینه دوازدهم اظهار کرد: ما نیازمند این هستیم که اعضای کابینه با توجه به شرایط امور را تنظیم کنند.

رئیس دفتر رئیس جمهور افزود: جلسه بسیار خوبی روز با مقام معظم رهبری داشتیم.ایشان در این جلسه فرمودند این دولت می تواند از این مرحله با شجاعت عبور کند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور در خصوص برخی از اعضای کابینه که در شرایط عادی انتخاب شدند در حال مطالعه است. او اسامی مختلفی را بررسی می کند تا در فرصت مناسب برخی تغییرات انجام شود.

واعظی اضافه کرد: درباره اینکه این نفرات چه کسانی هستند رئیس جمهور تصمیم می گیرد؛ این تغییرات شامل تیم اقتصادی هم می‌شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور از درخواست ترامپ برای ملاقات با روحانی خبر داد و گفت: در سفر قبلی روحانی به نیویورک برای مجمع عمومی سازمان ملل، ترامپ 8 بار درخواست گفتگو و ملاقات با رئیس‌جمهور را از تیم ایرانی مطرح کرده بود که با مخالفت مسئولان کشورمان مواجه می شود.

وی همچنین با اشاره به نامه ای که به امضای محسن رضایی درباره FATF منتشر شده بود گفت: نامه ای را که آقای محسن رضایی امضا کرده ما بررسی کردیم و بخش هایی از آن ربطی به مجمع تشخیص ندارد و به شورای عالی امنیت ملی مربوط می شود که در هر حال به نظرم کار عجولانه ای صورت گرفته، ولی در هر نهایت پاسخ به این نامه نیز از سوی آقای روحانی اعلام خواهد شد.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها