کد خبر: 220207
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۷ ۱۵:۱۱:۰۰
| |

5 دقیقه خاموشی مطلق در ایستگاه مترو طالقانی

قطعی برق در ایستگاه مترو طالقانی مسافران داخل ایستگاه را برای لحظاتی دچار مشکل کرد.

5 دقیقه خاموشی مطلق در ایستگاه مترو طالقانی
کد خبر: 220207
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۷ ۱۵:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| عصر امروز در ایستگاه متروی طالقانی برق قطار مترو به مدت 5 دقیقه قطع شد و موجب اعتراض مسافران داخل در این قطار شد.

پس از قطع شدن چند دقیقه ای برق ایستگاه متروی طالقانی، تمامی برق سالن ایستگاه قطع و این امر باعث مختل شدن تردد مسافران داخل ایستگاه مترو شد. همچنین فعالیت پله برقی ها متوقف شد و تمام مسافران با نور چراغ تلفن های همراه خود در حال تردد بودند.

همچنین با قطعی برق ایستگاه مترو، سیستم تهویه داخل قطار نیز از کار افتاد و شرایط بدی را برای مسافران ایجاد کرد .

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در گفت وگو با خبرنگاراران و در پاسخ به این سوال که آیا به هنگام قطعی برق سراسری، برق مترو نیز قطع می شود یا خیر، گفت: تا به حال این مشکل رخ نداده است؛ وزارت نیرو و اداره برق استان تهران همواره در مورد تامین برق مترو با ما همکاری داشته اند، چرا که مترو وسیله حمل و نقل عمومی است و به شهروندان خدمت رسانی می کند.

وی در ادامه افزود: تنها در صورتی که نیروگاه اصلی دچار مشکل شود، برق مترو هم قطع خواهد شد.

نوبخت با اشاره به الزام صرفه جویی در مصرف برق گفت: به تمامی ایستگاه های مترو و ساختمان های اداری مترو ابلاغ شده است تا در مصرف برق صرفه جویی کنند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در پایان افزود: این صرفه جویی به نحوی خواهد بود که مسافران در دید خود دچار مشکل نشوند و در مصرف برق نیز صرفه جویی شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها