کد خبر: 220261
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۷ ۱۹:۱۹:۰۰
| |

کنار رفتن یک عضو دیگر شورای امنیت ملی آمریکا به خاطر بولتون

طبق گزارش «دیلی بیست»، در ادامه تغییرات در شورای امنیت ملی آمریکا بعد از روی کار آمدن «جان بولتون»، مدیر ارشد برنامه‌های اطلاعاتی این شورا هم از سمتش کنار خواهد رفت.

کنار رفتن یک عضو دیگر شورای امنیت ملی آمریکا به خاطر بولتون
کد خبر: 220261
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۷ ۱۹:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| خبرها حاکی است که «مایکل بَری» مدیر ارشد برنامه‌های اطلاعاتی در شورای امنیت ملی آمریکا از سمت خود کنار می‌رود تا روند تغییرات در این شورا به دنبال آغاز به کار «جان بولتون» در مقام مشاور امنیت ملی کاخ سفید ادامه یابد.

«دیلی بیست» به نقل از دو مقام دولت آمریکا خبر داده که مدیر ارشد برنامه‌های اطلاعاتی در شورای امنیت ملی آمریکا درصدد کنار رفتن از این سمت است و این کار در ادامه تغییرات اساسی در این شورا توسط «جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ سفید انجام می‌گیرد.

یک منبع دولت آمریکا گفته که قرار است «مایکل بَری» بعد از کنار رفتن از کار در شورای امنیت ملی، به کار قبلی خود در سازمان اطلاعات مرکزی (سیا) برگردد.

«هربرت مک مستر» مشاور امنیت ملی سابق آمریکا، مایکل بری را از سیا به شورای امنیت ملی آورده بود اما با روی کار آمدن «جان بولتون» قرار است آقای بری دوباره به سیا برگردد.

طبق گزارش هیل، از زمان تعیین بولتون به عنوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید، چندین نفر از اعضای شورای امنیت ملی کار خود را رها کرده‌اند.

سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا و همچنین کاخ سفید تاکنون اظهارنظری درباره خبر کنار رفتن مایکل بری از این شورا انجام نداده‌اند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها