کد خبر: 220770
|
۱۳۹۷/۰۴/۳۱ ۰۸:۳۴:۰۰
| |

رییس سازمان صمت استان سمنان خبر داد:

تسهیلات 500 میلیاردی برای پروژه های ناتمام سمنان/ معرفی 19 نفر برای اشتغالزایی به بانک‌ها

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: 37 طرح نیمه ‌ تمام در استان سمنان‌، 507 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کرده‌اند.

تسهیلات 500 میلیاردی برای پروژه های ناتمام سمنان/ معرفی 19 نفر برای اشتغالزایی به بانک‌ها
کد خبر: 220770
|
۱۳۹۷/۰۴/۳۱ ۰۸:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| بهروز اسودی در یکصد و پانزدهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: طی یک سال گذشته در قالب تسهیلات رونق تولید و به‌ منظور رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار ، 37 طرح نیمه تمام در استان‌، 507 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کرده‌اند که از این تعداد 16 طرح مربوط به بخش صنعت و 21 طرح نیز مربوط به بخش کشاورزی است‌.

وی به مصوبات امروز این کارگروه استانی اشاره کرد و افزود: در این نشست نیز با تصمیم اعضای کارگروه 5 طرح صنعتی جهت دریافت تسهیلات به ارزش 55 میلیارد ریال و اشتغالزایی 19 نفر به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند. تاکنون 890 واحد تولیدی استان از تسهیلات رونق تولید سال 96 استفاده کرده‌‌ که از این تعداد 195 واحد صنعتی و 695 واحد کشاورزی در مجموع 5452 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند‌.

اسودی با اشاره به دستور جلسه دیگر این کارگروه افزود: در این نشست مشکلات بانکی و مالیات سه واحد تولیدی پارس آلتون نیرو‌، معدنی آریا سنگ و تعاونی چرم مهر پاسارگاد بررسی شد‌. در بخش رفع موانع تولید کارگروه تا کنون مشکلات 601 واحد تولیدی استان بررسی و در جهت رفع موانع 1449 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است که 70 درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اجرا است.

اسودی با اشاره به تحلیل فراوانی مصوبات این کارگروه تصریح کرد: امور بانکی و تسهیلات 45 در صدر مشکلات واحدهای تولید قرار دارد که حدود 45 درصد مصوبات کارگروه مربوط به آن است که در این جهت و به‌منظور تسهیل و تسریع در رفع موانع تولید و افزایش راندمان و اشتغال همکاری بیش از پیش بانک‌ها را می‌طلبد‌.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها