کد خبر: 220833
|
۱۳۹۷/۰۴/۳۱ ۱۰:۳۰:۰۰
| |

لیندسی گراهام:

ترامپ فرق بین «دخالت» و «تبانی» را نمی‌داند

سناتور جمهوری خواه آمریکایی اخیرا گفته که ترامپ فرق بین مداخله و تبانی را درباره اظهار نظرهای مربوط به دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا و اتهامات مربوط به ارتباط کمپینش با دولت مسکو نمی‌داند.

ترامپ فرق بین «دخالت» و «تبانی» را نمی‌داند
کد خبر: 220833
|
۱۳۹۷/۰۴/۳۱ ۱۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه آمریکایی به روزنامه واشنگتن پست گفت که ناتوانی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در تشخیص تمایز بین این دو مولفه در نگرانی‌هایش مبنی بر این مساله نشات دارد که هرگونه اذعان به نقش روسیه در این مساله مشروعیتش را به عنوان رئیس جمهوری آمریکا زیر سوال می‌برد.

گراهام ادامه داد: بزرگترین مشکل این است که او مداخله را با تبانی یکی می‌داند. کسی دیگری به این مساله اعتقادی ندارد. به نظرم برای ترامپ رفتن به فنلاند برای حفظ مشروعیتش بسیار حساس بوده است.

ترامپ از سوی برخی از اعضای حزبش شامل سناتور جمهوری خواه جان مک کین به دلیل دیدار با پوتین در فنلاند به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

گراهام پیشتر ترامپ را به خاطر تردید آشکارش در انتقاد از رئیس جمهوری روسیه مورد انتقاد شدید قرار داده و به وی تاکید کرده بود که موضعی سختگیرانه و قاطع در قبال روسیه داشته باشد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها