کد خبر: 222542
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۷ ۱۴:۰۷:۰۰
| |

وزیر ارتباطات:

48درصد کاربران اینترنت در کشور زنان هستند

وزیر ارتباطات گفت: در ایران بیش از 45 درصد استفاده‌کنندگان از تلفن همراه و 48 درصد از کاربران اینترنت بانوان هستند.

48درصد کاربران اینترنت در کشور زنان هستند
کد خبر: 222542
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۷ ۱۴:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه سمینار بین المللى نقش ارتباطات و فناورى اطلاعات در توانمندسازى زنان در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری این همایش، گفت: بحث ابتکار و خلاقیت در عرصه تحول دیجیتال یک موضوع اساسی و مهم است. ابتکار و خلاقیت را هم خداوند بر اساس جنسیت در وجود انسان‌ها قرار نداده است. امروز همایش توانمند سازی بانوان در عرصه فناوری اطلاعات با توجه به نقش اساسی بانوان در عرصه دیجیتال برگزار شد تا بتوان از ظرفیت آنها در این عرصه استفاده کرد.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه این سمینار با حضور برخی کشورهای خارجی برگزار شد تا تعاملی با دنیا در زمینه فناوری اطلاعات ایجاد شود، تصریح کرد: این سمینار با ابتکار معاونت زنان ریاست جمهوری و برنامه وزارت ارتباطات برگزار با حضور وزرای کشور‌های اندونزی، روسیه، پاکستان و هیاتی از آذربایجان برگزار شد و آنها تجربیات خود را در زمینه فناوری اطلاعات با ما به اشتراک گذاشتند.

وی افزود: وزارت ارتباطات پیگیر بحث فرهنگ سازی و ارتقای مهارت‌های بانوان است، ما تجربیات خود را در این سمینار ارایه کردیم و متوجه شدیم از جایگاه خوبی قرار داریم و پیشرفت قابل توجهی در این زمینه داشتیم.

آذرى جهرمى گفت: در ایران بیش از 45 درصد استفاده‌کنندگان از تلفن همراه و 48 درصد از کاربران اینترنت بانوان هستند. مساله زنان از خانواده جدا نیست و نمی‌توان فضای تربیت نسل آینده را فدای اهداف توسعه کرد اظهار کرد: 23 درصد توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های موبایل از جامعه زنان هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها