کد خبر: 222616
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۷ ۱۹:۳۰:۰۰
| |

جلسه مشترک شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان و هیات رئیسه فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی برگزار شد

از لزوم پاسخگویی به مطالبات مردم توسط دولت و مجلس تا ضرورت هوشیاری اصلاح‌طلبان

جلسه مشترک شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان و هیات رئیسه فراکسیون امید امروز در مجلس برگزار شد.

از لزوم پاسخگویی به مطالبات مردم توسط دولت و مجلس تا ضرورت هوشیاری اصلاح‌طلبان
کد خبر: 222616
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۷ ۱۹:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا تابش نایب رئیس فراکسیون امید مجلس در کانال تلگرامی خود از جلسه مشترک شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان و هیات رئیسه فراکسیون امید امروز در مجلس خبر داده است.

او درباره این جلسه نوشته است: لزوم پاسخگویی به مطالبات مردم توسط دولت و مجلس، تشریح عملکرد فراکسیون امید، بهره گیری بهتر از رسانه ها در بیان عملکردها و تلاش مضاعف برای حل معضلات معیشتی مردم و اقتصادی کشور، همچنین جلوگیری ازبروزبحران درکشورومقابله با تهدیدات خارجی ازجمله موضوعاتی بود که درخصوص آنها صحبت شد.

راهبردهای اصلاح طلبان برای گذر ازاین شرایط بحرانی و مقابله با ترفندهای آمریکا و اسرائیل و دور کردن کشور از جنگ و خنثی کردن اقدامات و مواضع بدخواهان این ملت که تاثیرات آن در زندگی مردم تجلی می یابد، ضرورتهایی است که نباید از آن غفلت کرد. گفته شد اصلاح طلبان نباید منفعل باشند و اجازه دهند توسط بعضا دوستان نادان و جریان رقیب با جریان اصلاح طلبی تصفیه حساب شود.

اصلاح طلبی راه گریزناپذیر است و باید با گفتمان سازی وتاثیرگذاری نگذاشت کشور به سمت جنگ سوق داده شود. دولت باید در عملکردهایش تجدیدنظر کند وبا رفتارانفعالی، وجهه حامیان خود و جبهه اصلاح طلبی را نزد مردم تضعیف نکنند.

از فراکسیون امید انتظار است درصورت ادامه این روند بااستفاده ازاهرمهای قانونی از حقوق مردم دفاع کند و راه را برکژیها کاستیها ببندد. در ادامه جلسه از نقدهای سازنده و پیشنهادات ارائه شده به فراکسیون امید استقبال شد وتداوم اینگونه جلسات با دستور کارمشخص، در پیشبرد اهداف اصلاح طلبی موثر قلمداد شد.

عملکرد فراکسیون امید در ابعاد مختلف توسط دکترعارف تشریح و نسبت به برخی موانع و مشکلاتی که کاراین فراکسیون را کند کرده است، بیان شد. او جریان اصلاح طلبی و ترویج این تفکر را راه نجات کشور دانست وازهمه احزاب وتشکلهای اصلاح طلب درخواست نمود تا با ارائه طرحها و نقطه نظرات خویش این فراکسیون را در ایفای وظایف قانونی خویش و خدمت به مردم، یاری کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها