کد خبر: 222772
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۸ ۱۳:۰۶:۰۰
| |

رییس گروه پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان خبر داد:

تداوم بادهای 120 روزه تا پنج شنبه

رییس گروه پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش بادهای 120 روزه تا پنج شنبه هفته جاری تداوم دارد.

تداوم بادهای 120 روزه تا پنج شنبه
کد خبر: 222772
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۸ ۱۳:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| علی ملاشاهی اعلام کرد: پیش‌بینی کلی وضع هوای سیستان و بلوچستان بر‌اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری نشان می‌دهد وزش بادهای 120 روزه در ساعات ابتدایی صبح تا روز پنج شنبه در منطقه سیستان ادامه دارد ودربرخی نقاط با گرد و خاک همراه خواهد بود. همچنین در پی وقوع طوفان و گرد و خاک در منطقه سیستان صبح امروز سرعت باد به 70 کیلومتر بر ساعت و شعاع دید دراین منطقه یه 7000 متر رسید.

وی عنوان کرد: با توجه به الگوی نقشه‌ها، پیش بینی می‌شود طی سه روز آینده شدت وزش باد در زاهدان، نواحی مرکزی و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان قابل ملاحظه باشد وباعث کاهش دید شود. علاوه بر این، با تضعیف پدیده مانسون و کاهش رطوبت طی این مدت در ارتفاعات جنوب شرقی و سواحل در بعدازظهرها رشد ابر را شاهد خواهیم بود همچنین احتمال بارش ناچیز و پراکنده در ارتفاعات جنوب شرق وجود دارد.

رییس کارگروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته زاهدان با حداقل دمای 18 درجه سانتی‌گراد بالای صفر سردترین و دلگان با حداکثر دمای 46 درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین شهرهای استان سیستان و بلوچستان بوده‌اند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها