کد خبر: 223857
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۳ ۱۵:۳۰:۰۰
| |

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان تاکید کرد:

فعالین رسانه برای برقراری آرامش روانی کشور در جامعه تلاش کنند

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان گفت: فعالین عرصه اطلاع رسانی و روابط عمومی به منزله سربازانی هستند که باید مجاهدت کنند تا آرامش روانی کشور برقرار بماند.

فعالین رسانه برای برقراری آرامش روانی کشور در جامعه تلاش کنند
کد خبر: 223857
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۳ ۱۵:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ادریس سالاری مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان در گردهمایی مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان طارم که برای نخستین بار در استان برگزار شد، با اشاره به اینکه در دنیای امروز، پذیرش رای اکثریت مردم یک ارزش است و حاکمان و دولت ها، تاثیرات و قدرت فراوان افکار عمومی را پذیرفته و تلاش می کنند افکار عمومی را با خود همراه سازند، اظهار کرد: نقش موثر رسانه ها و روابط عمومی ها در همراه سازی افکار عمومی در جهت اجرای اهداف نظام و جلب رضایت مردم بسیار مهم است.

وی در شرایط حساس کنونی کشور، افزایش رضایتمندی عمومی و ایجاد امید در جامعه را از مهمترین وظایف و کارکردهای روابط عمومی ها برشمرد و گفت: فعالین روابط عمومی دستگاه های اجرایی باید با ارتباط موثر و مستمر با مردم و افکار عمومی به دریافت بازخورد عملکرد دستگاه و شناسایی نقاط قوت و ضعف آن در جامعه هدف بپردازند و با انتقال بازخوردها به مدیران در راستای افزایش رضایتمندی عمومی در جامعه کمک کنند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان تعامل با اجزای درون سازمان از قبیل مدیران و کارکنان و ارتباط با اجزای بیرون سیستم نظیر مخاطبین، نخبگان و آحاد مختلف مردم را از وظایف روابط عمومی ها دانست و ادامه داد: روابط عمومی ها باید تلاش کنند مطالبات و درخواست های مردم را بشنوند، برای تحقق خواسته های به‌حق آنها تلاش نموده و به مطالبات غیرمنطقی، پاسخ و توضیحات اقناعی ارائه نمایند.

سالاری همچنین برقرار ارتباط و ایجاد زمینه فعالیت رسانه ها در سیستم اداری را از کارکردهای مهم روابط عمومی ها برشمرد و گفت: باید به رسانه ها به منزله بازوانی قدرتمند نگاه کرد که در دنیای پیشرفته امروزی می توانند فرصت دریافت و انتقال کاستی ها به دستگاه اجرایی را با کمترین هزینه در اختیار مدیران بگذارند تا با رفع اشکالات، رضایتمندی مردم را افزایش دهند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان تاکید کرد: مسئولین و کارشناسان حوزه روابط عمومی باید با ارائه مشاوره صحیح به مدیران، در تصمیم گیری های سازنده موثر باشند و رسانه ها بعنوان مهمترین ابزارهای دریافت بازخورد عملکرد و اقدامات، می توانند راهگشا باشند.

سالاری با بیان اینکه باید علیرغم وجود تفاوت سلائق مختلف، با همگرایی و هم افزایی در مقابل دشمنان ایستادگی نماییم، اظهار کرد: نباید اجازه دهیم دشمنان با ایجاد شکاف میان مردم و مسئولین، به ایجاد ناامیدی در کشور بپردازند.

وی به تلاش دشمنان در ایجاد شکاف و فاصله میان مردم و نظام سیاسی در ایران اشاره نمود و تاکید کرد: مهمترین هدف دشمنان، کاهش اعتماد میان مردم، دولت و نهادهای مختلف سیاسی کشور و در نهایت کاهش مشروعیت نظام در میان افکار عمومی ملت ایران است.

سالاری ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از دیپلماسی فعال و هوشمندانه و توان دفاعی بالا، به قدرتی فرامنطقه ای تبدیل شده است و این توانمندی را مدیون خون شهدا، ایثارگران و خانواده آنها هستیم.


منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها