کد خبر: 224692
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۶ ۱۷:۲۶:۰۰
| |

سلمان خدادادی:

لایحه بیمه بررسی می‌شود

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تشریح دستور کار جلسه کمیسیون اجتماعی از ارجاع لایحه ساماندهی کارگزاران بیمه کشاورزی به کمیته تخصصی خبر داد.

لایحه بیمه بررسی می‌شود
کد خبر: 224692
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۶ ۱۷:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| سلمان خدادادی در خصوص دستور جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: امروز 2 دستور کار داشتیم که دستور اول مربوط به ساماندهی کارگزاران بیمه کشاورزی بود که قبلا در مجلس تصویب شده بود ولی در شورای نگهبان با سیاست های کلی نظام مغایر دانسته شده بود و به مجمع رفته بود که در آنجا هم نظر شورای نگهبان تائید شده بود.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: در راستای رفع ابهامات شورای نگهبان و مجمع تشخیص در مورد قانون ساماندهی کارگزاران بیمه کشاورزی ،امروز کمیسیون اجتماعی جلسه ای با حضور نمایندگان مجمع تشخیص مصلحت نظام آقایان واعظی و انصاری و نماینده شورای نگهبان آقای سوادکوهی، کارشناسان مرکز پژوهش ها و دولت تشکیل داد که در بعد از یک و نیم ساعت بحث و برسی ابهامات مجمع و شورای نگهبان برطرف نشد.

وی ادامه داد: در نهایت قرار بر این شد که کمیته‌ای با حضور کارشناسان مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس شورای اسلامی تشکیل شود و مجددا موارد مورد اشکال شورای نگهبان و مجمع بررسی و رفع شود تا مجدداً موضوع برای تصویب در دستور کار کمیسیون قرار بگیرد.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در دستور دوم معاون اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارشی از آخرین وضعیت اجتماعی کشور ارائه کرد همچنین یکی از سمن های مردمی نیز گزارشی در مورد مشکلات زنان بی سرپرست، اشتغال و کارآفرینی بانوان ارائه دادند که مورد استفاده قرار گرفت.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها