کد خبر: 225167
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۹ ۰۹:۳۶:۰۰
| |

نایب رییس کمیته بانوان فدراسیون قایقرانی:

کسب مدال با برنامه ریزی چهار ساله دور از دسترس نیست

فرحناز امیرشقاقی نایب رییس کمیته بانوان فدراسیون قایقرانی با اشاره به برنامه های این فدراسیون برای حضور قدرتمند در بازی های آسیایی جاکارتا 2018 گفت: چهار سال برنامه ریزی برای موفقیت رشته های مختلف قایقرانی بانوان، ما را به کسب مدال در این بازی ها امیدوار کرده است.

کسب مدال با برنامه ریزی چهار ساله دور از دسترس نیست
کد خبر: 225167
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۹ ۰۹:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| فرحناز امیرشقاقی نایب رییس کمیته بانوان فدراسیون قایقرانی، با بیان اینکه برنامه ریزی برای حضور مقتدرانه در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا از چهار سال پیش شروع شده است، گفت: برنامه ها و اردوهای تمرینی این فدراسیون برای بانوان قایقران در رشته های مختلف موجب شده تا بانوان که سهمیه حضور در بازی های آسیایی جاکارتا را کسب کرده اند از لحاظ روحی و جسمی در آمادگی کامل باشند و امید داریم بانوان قایقران در اندونزی نتایج شایسته برای ایران اسلامی کسب کنند.


نایب رییس کمیته بانوان فدراسیون قایقرانی با بیان اینکه موفقیت در بازی های آسیایی تحت تاثیر شرایط مختلف است، افزود: برنامه ریزی چهارساله ایران برای موفقیت در بازی های آسیایی به معنای برتری ایران در این مسابقات نیست، زیرا کشورهای دیگری مانند چین، ژاپن و ازبکستان با برنامه مدون و تعریف شده در این دوره حضور دارند و ما باید برای کسب مدال با آنها رقابت سختی داشته باشیم.


وی افزود: بانوان قایقران ایرانی در راه رسیدن به موفقیت در رشته آب های آرام رقیبان قدرتمندی چون چین، قزاقستان و ازبکستان را پیش رو دارند و در بخش روئینگ بانوان نیز برای کسب مدال طلا باید به مصاف ورزشکاران چینی بروند. همچنین در بخش اسلالوم، ورزشکاران چین تایپه، ژاپن و ازبکستان رقیب اصلی دختران ایرانی به شمار می روند.


وی در پایان گفت: افزون بر سه رشته یاد شده، فدراسیون قایقرانی تیم اصلی کانوپولو بانوان را به این بازی ها اعزام خواهد کرد تا تجربه لازم بین المللی را کسب کنند. البته مسابقات این رشته در جاکارتا به صورت آزمایشی انجام می شود و نتایج آن در نتایج کاروان ایران تاثیری ندارد.


هجدهمین دوره بازی های آسیایی از 27 مردادماه تا 11 شهریور در جاکارتا پایتخت و چند شهر اندونزی برگزار می شود و بانوان قایقران ایرانی در سه بخش روئینگ، اسلالوم و آب های آرام سهمیه حضور در این بازی ها را کسب کرده اند.


همچنین برای نخستین بار تیم ملی کانوپولو بانوان در این دوره از رقابت ها به صورت آزمایشی حضور خواهد داشت.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها