کد خبر: 225247
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۹ ۱۲:۴۷:۰۰
| |

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد:‌

«آئین نامه شأن و منزلت بازنشستگان» اصلاح می‌شود

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از اصلاح آئین نامه شأن و منزلت بازنشستگان و ارتقای خدمات مورد ارائه به بازنشستگان خبر داد.

«آئین نامه شأن و منزلت بازنشستگان» اصلاح می‌شود
کد خبر: 225247
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۹ ۱۲:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| زهرا زاده غلام مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری اظهار داشت: مقرر شده بود تا بازنشستگان با ارائه کارت‌ منزلت های خود خدمات مختلفی را دریافت کنند، اما در حال حاضر کارت منزلت بازنشستگان تنها جنبه کارت شناسایی آن‌ها را دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: گاهی خود بازنشستگان از کارت منزلتی که در اختیار دارند به عنوان کارت مذلت یاد می‌کنند و معتقدند که صدور این کارت تغییری در وضعیت بازنشستگان و خدمات مورد نیاز آن‌ها ایجاد نکرده است.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری افزود: تعریف دقیق خدمات فرهنگی-اجتماعی بازنشستگان در صدور و ارائه کارت‌های منزلت مغفول مانده است، به همین منظور درصدد هستیم آئین نامه شأن و منزلت بازنشستگان که مصوب سال 84 است را اصلاح کنیم و این موضوع را مورد توجه قرار دهیم.


زاده غلام تاکید کرد: با تغییر مفاد آئین نامه شأن و منزلت بازنشستگان امکان ارائه خدمات مناسب فرهنگی و اجتماعی مورد نیاز بازنشستگان فراهم خواهد شد و اهداف صندوق بازنشستگی صدور کارت منزلت، در راستای ارائه خدمات بهتر به این افراد هم با این اقدام فراهم می شود.

وی همچنین گفت: در نظر سیستم مدیریتی فعلی صندوق بازنشستگی کشوری، موضوع افزایش خدمات فرهنگی و اجتماعی مورد ارائه به بازنشستگان در دستور کار مدیران و معاونان این مجموعه قرار دارد و ارتقای خدمات جزء اهداف و اولویت های اصلی صندوق است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها