کد خبر: 227002
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۸ ۰۷:۱۵:۰۰
| |

سیدمحمود علیزاده طباطبایی وکیل پرونده دکل‌های نفتی در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»

زمان جلسه بعدی پرونده دکل‌های نفتی هفته آینده مشخص می‌شود/ مهاجرانی مرتکب جرم تشخیص داده نشد

وکیل پرونده دکل‌های نفتی با بیان اینکه هفته آینده جلسه رسیدگی مجدد این پرونده مشخص می‌شود، درباره آن گفت: جلسه بعدی که تعیین شود در یکی دو جلسه آخرین قاضی دفاعیات را دریافت می‌کند و بعد از آن حکم پرونده صادر می‌شود.

زمان جلسه بعدی پرونده دکل‌های نفتی هفته آینده مشخص می‌شود/ مهاجرانی مرتکب جرم تشخیص داده نشد
کد خبر: 227002
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۸ ۰۷:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدمحمود علیزاده طباطبایی وکیل پرونده دکل‌های نفتی در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» درباره زمان تشکیل جلسه بعدی بررسی پرونده دکل‌های نفتی که پیش از این اعلام شده بود اواخر مردادماه خواهد بود، بیان کرد: هنوز مشخص نشده و گفته‌اند که هفته آینده مشخص می‌شود.

علیزاده طباطبایی عنوان کرد که من هفته آینده مجددا مراجعه می‌‌کنم و احیانا تا هفته آینده زمان مشخص می‌شود.

این وکیل دادگستری درباره طولانی شدن زمان تعیین جلسه را که چیزی حدود چهار ماه می‌شود، طبیعی خواند و تاکید کرد: قرار است قاضی پرونده را مطالعه کند و جلسه رسیدگی بگذارد. در حال حاضر ما منتظر هستیم که این جلسه رسیدگی گذاشته شود.

او درباره طولانی شدن مطالعه این پرونده به‌وسیله قاضی گفت: به هر حال این پرونده پیچیدگی‌های خاص خود را دارد، استعلاماتی لازم است و ادعاها و مستنداتی از طرف متهمان مطرح شده که قاضی باید همه این ادعاها را بررسی کند.

علیزاده طباطبایی در ادامه تاکید کرد: قاضی شعبه 1063 از همه نظرها بهترین است و ما از این نظر خیالمان راحت است. طولانی شدن مطالعه پرونده هم عادی است.

او همچنین درباره آینده این پرونده توضیح داد: جلسه بعدی که تعیین شود در یکی دو جلسه آخرین قاضی دفاعیات را دریافت می‌کند و بعد از آن حکم پرونده صادر می‌شود.

مهاجرانی مرتکب جرم تشخیص داده نشد

علیزاده طباطبایی همچنین درباره محسن مهاجرانی، فرزند وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی که گفته می‌شود در پرونده دکل‌های نفتی تبرئه شده است، گفت: من فرصت نکرده‌ام که دقیقا این موضوع را پیگیری کنم اما اصلا نام ایشان در کیفرخواست وجود ندارد.

این وکیل دادگستری در پاسخ به این سوال که یعنی مهاجرانی به پرونده دکل‌ها ارتباط ندارد؟ پس دلیل بازداشتش چه بود، عنوان کرد: زمانی که در مرحله دادسرا به این پرونده رسیدگی و کیفرخواست صادر شد برای ایشان کیفرخواستی صادر نشد و ایشان جز متهمان پرونده نبوده‌اند.

علیزاده طباطبایی در پاسخ به این سوال هم که احتمالا مهاجرانی مرتکب جرم نشده‌ یا اینکه ممکن است پرونده متفاوتی برای او صادر شود؟ تاکید کرد: نه ایشان مرتکب جرم تشخیص داده نشدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها