کد خبر: 228465
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۴ ۰۸:۵۲:۰۰
| |

فرمانده مرزبانی ناجا:

اشراف اطلاعاتی‌مان فراتر از مرزهای کشور است

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه عمده مشکلات مرزبانی در شرق کشور موضوع مواد مخدر است از ناکامی گروهای مسلح قاچاقچی مواد مخدر خبر داد.

اشراف اطلاعاتی‌مان فراتر از مرزهای کشور است
کد خبر: 228465
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۴ ۰۸:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار قاسم رضایی بیشترین مشکلات مرزبانی در مرزهای شرقی را موضوع مواد مخدر اعلام کرد و گفت: اغلب گروهایی که مواد مخدر حمل می‌کنند، مسلح هستند. طول مرزهای شرقی کشور که شامل مرز مشترک بین کشورهای پاکستان و افغانستان است، قریب به 2 هزار کیلومتر است. در این مرزها به طور شبانه‌روز با گروهای مسلح درگیری داریم و بیشترین کشفیات ما در این مرزها عمدتا با درگیری با قاچاقچیان به دست می‌آید.

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید براینکه استکبار جهانی برای ضربه زدن به ایران از هر حربه‌ای استفاده می‌کند، تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری سپاه، ارتش و نیروی انتظامی هماهنگی خوبی در مرزها وجود دارد و با توجه به این هماهنگی در مقابل توطئه‌های گروهای تروریستی در مرزها ایستادگی کرده‌ایم و آن‌ها همیشه شکست خوردند.

سردار رضایی تاکید کرد: خوشبختانه اشراف اطلاعاتی ما نه تنها در کشور بلکه فراتر از آن است و‌ همین مسئله باعث شده، نیروهای ما علی‌رغم تحرکات این گروه‌ها همیشه در ماموریت‌های خود موفق باشند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها