کد خبر: 229115
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۶ ۱۴:۵۹:۰۰
| |

ژابی آلونسو به رئال مادرید باز می‌گردد

هافبک سال‌های گذشته تیم فوتبال رئال مادرید به عنوان مربی به این باشگاه بازمی‌گردد.

ژابی آلونسو به رئال مادرید باز می‌گردد
کد خبر: 229115
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۶ ۱۴:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| پس از اینکه زین‌الدین زیدان بازیکن پیشین رئال مادرید دوره موفقی را در سرمربیگری این تیم پشت سر گذاشت، این باشگاه به دنبال استفاده از سایر بازیکنان پیشین خود برای سرمربیگری تیم‌های رده‌های مختلف رئال است. در همین راستا، ژابی آلونسو هافبک پیشین تیم مادریدی برای آغاز ماجراجویی جدید به عنوان مربی آکادمی باشگاه رئال مادرید، به جمع کهکشانی‌ها باز خواهد گشت.

ستاره پیشین سفیدپوشان مادرید، امروز (سه‌شنبه) هدایت تیم زیر 14 سال رئال مادرید (یکی از تیم‌های پایه رئال) را بر عهده می‌گیرد. آلونسو تنها بازیکن سابق رئال نیست که در آکادمی باشگاه فعالیت خواهد کرد، بلکه سانتیاگو سولاری و رائول گونسالس هم هدایت رئال مادرید کاستیا (تیم زیر 18 سال رئال مادرید که در لیگ دسته سوم اسپانیا بازی می‌کند) و کادت B (یکی دیگر از تیم‌های پایه رئال) را بر عهده دارند.

آلونسو و رائول در ماه می، دوره‌های مربیگری یوفا را زیر نظر فدراسیون فوتبال اسپانیا پشت سر گذاشتند و پیش از اینکه به صورت رسمی سرمربیگری را آغاز کنند، باید یک سال هدایت یک تیم پایه را بر عهده بگیرند. این دوره یک ساله به این دو بازیکن سابق اسپانیایی اجازه می‌دهد که در هر تیمی از هر رده‌ای مربیگری کنند.

ژابی آلونسو پنج سال در رئال مادرید بازی کرد و با این تیم به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا رسید. این بازیکن سال 2014 به بایرن مونیخ ملحق شد و فصل گذشته با پیراهن این تیم، از فوتبال خداحافظی کرد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها