کد خبر: 230860
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۵ ۱۲:۴۰:۰۰
| |

فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد:

افزایش 97 درصدی کشف موادمخدر در استان سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از افزایش 97 درصدی کشف مواد مخدر توسط مأموران پلیس استان خبر داد و گفت: اعتیاد و فعالیت‌های مرتبط با تولید و قاچاق آن عامل اصلی بروز بسیاری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است.

افزایش 97 درصدی کشف موادمخدر در استان سمنان
کد خبر: 230860
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۵ ۱۲:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار روح‌الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان از افزایش 97 درصدی کشف مواد مخدر توسط مأموران پلیس استان خبر داد و گفت: اعتیاد و فعالیت‌های مرتبط با تولید و قاچاق آن عامل اصلی بروز بسیاری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اعلام این خبر اظهار کرد: با تجزیه و تحلیل آمار دستگیری‌های جرایم مختلف مشخص شد، اعتیاد و فعالیت‌های مرتبط با تولید و قاچاق آن عامل اصلی بروز بسیاری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است.

وی، اهتمام بیش از پیش همه نهادها و دستگاه‌هایی که مأموریت آن‌ها به نوعی با پیشگیری از اعتیاد در ارتباط را ضرورتی انکارناپذیر در مبارزه موثر با این بلای خانمانسوز عنوان کرد.

قاسمی خاطرنشان کرد: اگر چه نیروی انتظامی یکی از ارکان مقابله و مبارزه با سوداگران مرگ و باندهای حرفه‌ای قاچاق موادمخدر بشمار می‌رود اما از اجرای برنامه‌های پیشگیرانه و آموزشی نیز غافل نشده است.

این مسئول انتظامی در ادامه به آماری از عملکرد فرماندهی انتظامی استان در برخورد با قاچاق موادمخدر اشاره و تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه 3 هزار و 460 کیلوگرم انواع مواد توسط ماموران پلیس استان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان گفت: این میزان کشفیات موادمخدر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از افزایشی 97 درصدی برخوردارست.

قاسمی با اعلام دستگیری هزار و 981 نفر در خصوص جرایم حوزه موادمخدر در 5 ماهه سال جاری یادآور شد: تعداد دستگیری‌ها نیز 18 درصد بیشتر از سال گذشته شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها