کد خبر: 230898
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۵ ۱۷:۳۰:۰۰
| |

اعلام آمادگی شیعیان لبنان برای همکاری با حریری

پایگاه اطلاع‌رسانی لبنان تودی در خبری اعلام کرد نبیه بری رئیس مجلس لبنان در سخنانی خواستار تسریع هر چه بیشتر در تشکیل کابینه شد زیرا شرایط فعلی کشور به شدت با شرایط مشابه در سال‌های گذشته تفاوت می‌کند.

اعلام آمادگی شیعیان لبنان برای همکاری با حریری
کد خبر: 230898
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۵ ۱۷:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| نبیه بری رئیس مجلس لبنان از آمادگی جریان‌های سیاسی شیعه این کشور برای همکاری با حریری جهت تسریع در تشکیل کابینه خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل اعتمادآنلاین پایگاه اطلاع‌رسانی لبنان تودی در خبری اعلام کرد نبیه بری رئیس مجلس لبنان در سخنانی خواستار تسریع هر چه بیشتر در تشکیل کابینه شد زیرا شرایط فعلی کشور به شدت با شرایط مشابه در سال‌های گذشته تفاوت می‌کند.

وی در ادامه گفت : من به حریری هم گفته‌ام که ما (جنبش امل) و حزب‌الله آمادگی تسهیل در روند تشکیل کابینه را داریم و با وجود آنکه لیست توسعه و آزادی‌بخشی سومین فراکسیون بزرگ مجلس محسوب می‌شود اما چیزی فراتر از سهم خود نخواهیم خواست.

او در عین حال به حق رئیس‌جمهور در پذیرش یا عدم پذیرش کابینه پیشنهادی نخست‌وزیر اشاره کرده و خاطر نشان کرد: در صورتی که رئیس‌جمهور در نامه‌ای به مجلس خواهان تعامل با این مسئله باشد مجلس راهکار مناسبی برای مشکلات کشور خواهد یافت.

او همچنین تمامی جریان‌ها را در امر کارشکنی در شکل‌گیری کابینه مقصر دانست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها