کد خبر: 231000
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۶ ۱۲:۵۹:۰۰
| |

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

زلزله سیستان و بلوچستان خسارت جانی نداشت / دیوار 10 خانه ترک خورد

سخنگوی امداد و نجات هلال احمر درباره آخرین جزییات از زلزله سیستان و بلوچستان، گفت: خوشبختانه در این زلزله خسارات جانی هنوز و تا این لحظه اعلام نشده است و درباره خسارات مالی اعلام شده است که قریب به 10 منزل دچار آسیب شده‌اند که این آسیب‌ها نیز در حد ترک خوردن دیوارها بوده است.

زلزله سیستان و بلوچستان خسارت جانی نداشت / دیوار 10 خانه ترک خورد
کد خبر: 231000
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۶ ۱۲:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| مصطفی مرتضوی سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر درباره آخرین وضعیت زلزله امروز در سیستان و بلوچستان به اعتمادآنلاین ، گفت: این زلزله صبح امروز و به بزرگی 5.6 ریشتر و در عمق 10 کیلومتری رخ داد که در همان ساعات ابتدایی 5 تیم جهت ارزیابی به مناطق زلزله زده اعزام شدند که از این میان 3 تیم به ایرانشهر و 2 تیم به فنوج و دلگان اعزام شدند ولی طبق گزارش‌های ابتدایی میزان خسارات وارد شده وسیع گزارش نشده بود.

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر در توضیحات بیشتر نسبت به گزارش واصله از مناطق زلزله زده، تصریح کرد: خوشبختانه در این زلزله خسارات جانی هنوز و تا این لحظه اعلام نشده است و درباره خسارات مالی اعلام شده است که قریب به 10 منزل دچار آسیب شده‌اند که این آسیب‌ها نیز در حد ترک خوردن دیوارها بوده است.

وی در پایان تصریح کرد: البته همچنان تیم‌های امدادی برای امدادرسانی در منطقه به صورت آماده باش مستقر هستند و توصیه‌های امدادی و لازم را به شهروندان ارائه خواهند کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها