کد خبر: 231942
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۰ ۱۸:۰۸:۰۰
| |

محمدحسین مقیمی استاندار تهران:

مجری طرح متروی اسلامشهر تغییر کند

استاندار تهران با اشاره به استقلال مدیریتی شهرستان اسلامشهر از شهرستان تهران خواستار تغییر مجری طرح مترو اسلامشهر از شهرداری تهران به شهرداری اسلامشهر شد.

مجری طرح متروی اسلامشهر تغییر کند
کد خبر: 231942
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۰ ۱۸:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدحسین مقیمی استاندار تهران روز سه‌شنبه در آیین افتتاح ورزشگاه 7 هزار نفری شهدای اسلامشهر که با حضور معاون اول رییس‌جمهورو وزیر ورزش و جوانان برگزار شد با اشاره به جمعیت 570 هزار نفری شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: اسلامشهر از شهرهای بزرگ تهران است و یکی از مهم‌ترین توقعاتی که مردم اسلامشهر از دولت دارند توجه به پروژه مترو است.

رر

وی گفت: مجری طرح مترو اسلامشهر در حال حاضر شهرداری تهران است اما به دلیل آن‌که مدیریت اسلامشهر از شهرستان جداست، تقاضا داریم که این پروژه به نام شهرداری اسلامشهر تغییر نام و مجری آن تغییر کند.

استاندار تهران همچنین با اشاره به نیازهای شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: در اسلامشهر در بخش فضاهای آموزشی و همچنین درمانی با مشکلاتی مواجه هستیم که رفع آن‌ها نیازمند کمک‌های ویژه‌ای است.

وی همچنین با اشاره به فعالیت 6 هزار و 500 واحد صنفی و صنعتی در شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: واحدهای صنفی این شهرستان خدمات فنی به سایر شهرستان‌ها از جمله تهران ارائه می‌دهند.

استاندار تهران در پایان تاکید کرد: اگر از سوی دولت به پروژه مترو اسلامشهر کمک شود، هم از طریق خط3 مترو شهری تهران و هم از طریق تاسیس ایستگاهی در واوان بخش عمده مشکلات حمل و نقل اسلامشهری‌ها برطرف خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها