کد خبر: 233549
|
۱۳۹۷/۰۶/۳۰ ۰۹:۰۵:۰۰
| |

ابوالقاسم رئوفیان، دبیر کل حزب ایران زمین

روحانی به عنوان نماینده ملت ایران در آمریکا مقتدرانه سخن بگوید

ابوالقاسم رئوفیان، دبیرکل حزب ایران زمین با اشاره به سفر رییس‌جمهوری به سازمان ملل گفت: آقای روحانی باید به نمایندگی از ملت ایران مواضع هوشمندانه‌ای را درمقابل بدعهدی‌های آمریکا اتخاذ کند.

روحانی به عنوان نماینده ملت ایران در آمریکا مقتدرانه سخن بگوید
کد خبر: 233549
|
۱۳۹۷/۰۶/۳۰ ۰۹:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ابوالقاسم رئوفیان، دبیر کل حزب ایران زمین با اشاره به سفر آتی حسن روحانی به نیویورک و مهمترین مسائلی که وی باید در مجمع عمومی سازمان ملل مطرح کند، بیان کرد: قطعا آقای روحانی در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل در چهارچوب سیاست‌های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مواضعی را اتخاذ خواهد کرد.

وی با اشاره به بدعهدی آمریکا در قضیه برجام و تلاش این کشور برای اعمال فشار به ایران برای مذاکرات مجدد تصریح کرد: آقای رئیس‌جمهور باید به نمایندگی از ملت ایران مواضع هوشمندانه‌ای را درمقابل بدعهدی‌های آمریکا اتخاذ کند.

رئوفیان با بیان اینکه خوشبختانه روحانی در سازمان ملل همیشه مقتدرانه اعلام موضع کرده‌اند، خاطرنشان کرد: توقع هم این است که این بار هم این چنین باشد و هر وقت از صحبت از انسجام و وحدت به میان آمده است آمریکایی‌ها عقب کشیده‌اند، چراکه برآیند سیاست‌های منطقه‌ای جمهوری اسلامی باعث مواضع مقتدرانه در مقابل آمریکا می‌شود.

گفتنی است هفته آینده روحانی برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها