کد خبر: 234039
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۱ ۱۱:۱۸:۰۰
| |

محمد سالاری:

تعطیلی جلسات سه‌شنبه دستورات مهم جلسه را حذف می‌کند

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران، به حذف جلسات صحن شورا در روزهای سه شنبه و حذف گزارش شورایاری‌ها از دستور جلسات، انتقاد کرد.

تعطیلی جلسات سه‌شنبه دستورات مهم جلسه را حذف می‌کند
کد خبر: 234039
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۱ ۱۱:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد سالاری رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در جریان تصویب تقویم جلسات سال دوم شورای پنجم شهر تهران در انتقاد به حذف جلسات صحن در روزهای سه شنبه گفت: حذف بخشی از جلسات صحن موجب شده که گزارش شورایاری ها که طی سالیان گذشته بصورت یک هفته در میان در جلسات شورا ارائه می شد و شهرداران مناطق هم حضور داشتند از دستور جلسات خارج شود.


وی ادامه داد: همچنین گزارش حسابرسی سازمان‌ها و شرکت های شهرداری نیز در جلسات صحن مورد بررسی قرار می‌گرفت که آن نیز حذف شده، حضور مسئولین کشوری اعم از وزرا، معاونین رییس جمهور و روسای سازمان ها و نهادها که خود موجب ایجاد گفتمان در موضوعات شهری در سطح کلان می شود هم می بایست در دستور جلسات قرار گیرد.


سالاری افزود: کمیسیون های تخصصی شورا نیز می بایست گزارش کار خود را بصورت 3ماهه در صحن ارائه دهند لذا من با حذف جلسات سه شنبه مخالف هستم و تقاضای تجدید نظر اعضا در این خصوص را دارم.


محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر نیز خطاب به سالاری، گفت: پرونده‌های ماده100 به 70 هزارتا رسیده و کمیسیون و آقای سالاری باید هرچه زودتر گزارش مفصلی در صحن ارائه کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها