کد خبر: 234456
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۳ ۰۹:۵۰:۰۰
| |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی:

تخلفات 69 شرکت حمل و نقل در استان مرکزی رسیدگی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با بیان این که تخلفات 69 شرکت حمل و نقل در استان مرکزی رسیدگی شد گفت: عمده تخلفات رانندگان استان مرکزی حمل کالای بدون بارنامه است.

تخلفات 69 شرکت حمل و نقل در استان مرکزی رسیدگی شد
کد خبر: 234456
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۳ ۰۹:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علی زندی‌فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، با اشاره به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل در استان مرکزی اظهار داشت: حمل کالای بدون بارنامه عمده تخلف رانندگان حمل و نقل جاده‌ای استان در نیمه نخست امسال بوده و با وجود این که حمل و نقل هر نوع کالای برون‌شهری بدون اخذ بارنامه ممنوع است و تخلف محسوب می‌شود اما برخی از رانندگان بدون توجه به این قانون اقدام به حمل کالا می‌کنند.

وی با اشاره به تخلف رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل گفت: جرائم این رانندگان و شرکت‌ها با دقت رسیدگی و برابر قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون برای 69 شرکت حمل کالا و مسافر و راننده از سوی کمیسیون‌های استانی به تخلفات شرکت‌ها و رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر استان رای صادر شده است.

زندی‌فر افزود: نظارت‌ها از بروز تخلفات احتمالی که ممکن است توسط بعضی از رانندگان و یا شرکت‌های حمل بار و مسافر انجام شود جلوگیری می‌کند.

وی بیان کرد: از تعداد 69 رای، تعداد 36 رای برای رانندگان حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر صادر شده که عمده تخلف آنها حرکت رانندگان بدون بارنامه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی ادامه داد: کارت هوشمند هفت راننده متخلف نیز لغو موقت شد و 29 راننده هم تذکر کتبی گرفتند.

زندی‌فر با اشاره به مابقی تخلفات مربوط به شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر گفت: عمده تخلفات شرکت‌های حمل کالا و مسافر نیز مغایرت در مندرجات بارنامه و عدم رعایت تعرفه نرخ کرایه است.

وی عنوان کرد: از تعداد 33 رای صادره شرکت‌های متخلف از مقررات حمل و نقل جاده‌ای، پروانه فعالیت چهار شرکت لغو موقت شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خاطرنشان کرد: 14 شرکت هم به جریمه نقدی متناسب با نوع و میزان تخلفات محکوم و مابقی شرکت‌ها شامل تذکر کتبی و یا تبرئه شدند.

زندی‌فر اضافه کرد: همه تلاش این مجموعه سوق دادن عملکرد شرکت‌ها براساس قوانین و ضوابط در راستای بهبود سطح خدمات بخش حمل و نقل کالا و مسافر است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها