کد خبر: 236243
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۱ ۱۰:۵۸:۰۰
| |

رییس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران:

خدمات به زنان در گرم خانه ها نیاز به بازنگری دارد

یک عضو شورای شهر تهران گفت: در ارایه خدمات به زنان باید بازنگری صورت بگیرد. این بازنگری‌ها باید در مورد تعداد تخت‌هایی که در اختیار زنان قرار می‌گیرد و همچنین تعداد مراکزی که به این شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند صورت بگیرد.

خدمات به زنان در گرم خانه ها نیاز به بازنگری دارد
کد خبر: 236243
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۱ ۱۰:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| الهام فخاری، عضو شورای شهر تهران و رییس کمیته اجتماعی شورای شهر در مورد استقبال شهروندان بی‌خانه‌مان از گرم‌خانه‌ها در فصول سرد که برخی می‌گویند استقبال خوبی از این اماکن انجام نمی‌شود به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا گفت: کمیته اجتماعی همواره قبل از شروع فصول سرد وضعیت گرم خانه‌ها را بررسی می‌کند تا همه شرایط برای پذیرایی از این شهروندان آماده باشد. سال گذشته این بررسی‌ها به خوبی صورت گرفت و در این مورد به نتایج خوبی هم دست پیدا کردیم. لازم به ذکر است که به زودی مقدمات بررسی‌ها در سال جدید را در دستور کار قرار خواهیم داد.

عضو شورای شهر تهران در خصوص استقبال شهروندان بی‌خانمان از گرم خانه‌ها ادامه داد: باتوجه به آمار سال گذشته می‌بینیم که هرچه به شب‌های سرد تهران نزدیک‌تر می‌شویم استقبال از گرم خانه‌ها بیشتر خواهد شد و در این مورد می‌توانیم بگوییم که در سال گذشته همه ظرفیت‌های گرم خانه‌ها تکمیل شده بود و این درست نیست که می‌گویند کسی از این محیط‌ها استقبال نمی‎کنند.

فخاری در پاسخ به این سوال که به زنانی که با فرزندان خود به این اماکن می‌آیند چه خدماتی ارائه می‌شود اضافه کرد: در ارائه خدمات به زنان باید بازنگری صورت بگیرد. این بازنگری‌ها باید در مورد تعداد تخت‌هایی که در اختیار زنان قرار می‌گیرد و همچنین تعداد مراکزی که به این شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند صورت بگیرد. البته در این مورد ملاحظات حقوقی که باید با همکاری بهزیستی و قوه قضاییه و سایر دستگاه‌ها در نظر گرفته بشود نیاز به هماهنگی‌هایی دارد تا خدمت به این شهروندان به درستی صورت بگیرد و همچنین حاشیه‌ای در این خصوص به وجود نیاید.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها