کد خبر: 236322
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۱ ۱۴:۳۰:۰۰
| |

بیست و یک روز بعد به جشنواره بین‌المللی کودک شارجه می‌رود

فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» محصول سازمان سینمایی حوزه هنری در ششمین جشنواره بین‌المللی کودک شارجه در کشور امارات به ‌نمایش در می‌آید.

بیست و یک روز بعد به جشنواره بین‌المللی کودک شارجه می‌رود
کد خبر: 236322
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۱ ۱۴:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» به کارگردانی محمدرضا خردمندان روز سه‌شنبه 24 مهرماه در بخش رقابتی ششمین جشنواره بین‌المللی کودک شارجه به نمایش در خواهد آمد.

«بیست و یک روز بعد» تا کنون در بسیاری از جشنواره‌های داخلی و خارجی حضور داشته و جوایز متعددی را از آن خود کرده است. دریافت 7 پروانه زرین از سی امین جشنواره بین‌المللی فیلم های کودکان و نوجوانان و همچنین کسب عنوان بهترین فیلم از جشنواره‌های جهانی «کینولوب» لهستان، «کیندرکینو» آلمان و «تامیل» نروژ از جمله این جوایز است.

همچنین این فیلم هفته گذشته در بیست و سومین جشنواره بین‌المللی «شلینگل» آلمان که از تاریخ 3 تا 9 مهرماه برگزار شد به روی پرده رفت.

در این فیلم ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق، مهدی قربانی، جلال فاطمی، سینا رازانی، رضا استادی و حسین شریفی نقش آفرینی می‌کنند.

در خلاصه داستان «بیست و یک روز بعد» آمده است: "همیشه همین جوریه! آخرین بار هوا ابر شد. باد گرفت. درختا داشتن از جا کنده می‌شدن. اونقدر بارون شدید شد که سیل شهرو گرفته بود. پرنده‌ها دور و بر لونه‌هاشون جیغ میکشیدن. یکی از بچه‌ها قسم می‌خورد خودش دیده خورشید یکی دوبار نورش کم و زیاد شده ... ."

ششمین جشنواره بین‌المللی کودک شارجه از 21 الی 27 مهرماه در شهر شارجه کشور امارات متحده عربی برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها