کد خبر: 236416
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۲ ۱۰:۴۳:۰۰
| |

معاون وزیر خارجه روسیه:

سامانه اس- 300 موقعیت میدانی در سوریه را تغییر می‌دهد

معاون وزیر خارجه روسیه با تأکید بر اقدامات آتی با هدف تقویت دفاع هوایی سوریه گفت: اس- 300 شرایط میدانی در سوریه را تغییر می‌دهد.

سامانه اس- 300 موقعیت میدانی در سوریه را تغییر می‌دهد
کد خبر: 236416
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۲ ۱۰:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| «سرگئی وِرشینین» (Sergei Vershinin) معاون وزیر خارجه روسیه امروز پنجشنبه در سخنانی به خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد: سیستم های اس- 300 ارائه شده از سوی روسیه به سوریه به لحاظ کمّی سطح جدیدی از دفاع هوایی را در اختیار دمشق قرار خواهد داد.

معاون وزیر خارجه روسیه در این باره گفت: مسکو بر آن است تا متعاقب تحویل سامانه های «اس-300» به سوریه، اقدامات دیگری را نیز به منظور تقویت توان دفاعی سوریه به انجام برساند.

وی در ادامه افزود: سامانه اس- 300 در سوریه نصب و راه اندازی شده است و بر سیستم دفاعی سوریه نیز تأکید دارند. گام هایی که در ادامه باید انجام شوند، بر اساس اعلام پیشین سرگئی شویگو وزیر دفاع به انجام می رسد.

«سرگئی وِرشینین» تصریح کرد: این موضوع شرایط میدانی (در سوریه را) تغییر می‌دهد.

این در حالی است که به دنبال انهدام هواپیمای روسیه در سوریه توسط رژیم صهیویستی، مسکو هفته گذشته از ارسال سامانه پدافند موشکی اس- 300 به سوریه خبر داد و دو روز پیش نیز سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که فرایند انتقال سامانه دفاع هوایی اس- 300 به سوریه به اتمام رسید.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها