کد خبر: 238471
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۲ ۱۱:۰۷:۰۰
| |

الهام فخاری :

تعلل شهرداری فرصت تامین 1300 میلیارد اعتبار را از دست داد

یک عضو شورای شهر تهران از شهردار تهران خواست تا درباره اجرایی نشدن مصوبه انتشار اوراق مشارکت توضیح دهد.

تعلل شهرداری فرصت تامین 1300 میلیارد اعتبار را از دست داد
کد خبر: 238471
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۲ ۱۱:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| الهام فخاری عضو شورای شهر تهران در نود و سومین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، با اشاره به عدم اجرای مصوبه انتشار اوراق مشارکت اظهار کرد: به منظور بهره گیری شهرداری از فرصت‌های تأمین منابع مالی دولت مندرج در بند "د" تبصره 5 قانون بودجه سال 96 در تکمیل زیرساخت‌های خط 6 و 7 مترو مجوز انتشار اوراق مشارکت توسط شهرداری تهران صادر شد.

وی افزود: با این وجود با تعلل در انجام به موقع اقدامات لازم و تأخیر در فراهم سازی زمینه‌ها، انجام این مصوبه در مهلت قانونی تعیین شده میسر نشد. تعلل و عدم انجام به موقع اقدامات لازم و تاخیر در فراهم سازی زمینه‌ها، انجام این مصوبه در مهالت قانونی تعیین شده میسر نشد. با این تعلل شهرداری تهران علاوه بر محروم ماندن از فرصت قانونی تأمین 1300 میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های حمل و نقل ریلی از دریافت سهم 50 درصدی دولت در بازپرداخت اصل و سود اوراق مشارکت در این موضوع باز ماند.

عضو شورای شهر تهران گفت: با پیگیری‌های جدی معاونت ترافیک تنها 700 میلیارد تومان از این اعتبار در قالب اوراق مشارکت جذب شده است و به موجب ماده 74 آیین نامه داخلی شورای شهر تهران ضمن اعلام اعتراض خود، ضرورت توضیح شهردار تهران را در مورد علت تعلل در انجام مصوبه فوق را متذکر می‌شوم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها