کد خبر: 238604
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۳ ۰۸:۰۰:۰۰
| |

رییس اتحادیه لوازم آرایشی و بهداشتی کرمانشاه:

کمبود پوشک نداریم

رییس اتحادیه صنف لوازم آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه در استان کمبود پوشک داریم گفت: مردم باید به اندازه نیاز هفتگی خود خرید کنند.

کمبود پوشک نداریم
کد خبر: 238604
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۳ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علی مرادی رییس اتحادیه صنف لوازم آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه پوشک به کالایی هدفمند تبدیل شده اظهار داشت: مشکل کمبود پوشک که در روزهای اخیر در سطح استان وجود داشت برطرف شده است. در صورتی که مردم مصرف خود را مدیریت کنند و از احتکارهای خانگی بپرهیزند مشکلی از نظر تامین پوشک نداریم.

رییس اتحادیه صنف لوازم آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: متاسفانه در مواردی دیده شده که برای کودک 6 ماهه تا یک‌سالگی او نیز پوشک خریداری و احتکار شده است در حالی که این امر درست نیست. مردم باید به اندازه نیاز هفتگی خود خرید کنند و در صورتی که مردم به صورت هفتگی خرید و از احتکار بپرهیزند مشکل کمبود پوشک حل خواهد شد.

به گفته وی، در روزهای اخیر پس از دیده شدن کمبود پوشک، مراتب به سرعت به شرکت های پخش و توزیع اطلاع رسانی و پوشک مورد نیاز روانه بازار شد. استان مرکز تولید پوشک نداریم و پوشک را از شرکتهای پخش تهیه می کنیم.


منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها