کد خبر: 238662
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۳ ۱۳:۰۰:۰۰
| |

حسن رسولی، عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین

استعفای عارف از شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان مطرح نیست، تکذیب می‌کنم/ شورا به زودی جلسات خود را منظم برگزار می‌کند

حسن رسولی، عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با تاکید بر این موضوع که بحث استعفای عارف از ریاست این شورا دروغ است، گفت: در یک کار اجماعی ممکن است نقطه‌نظرات مختلفی مطرح باشد اما صاحبان این نقطه‌نظرات درباره اصل ضرورت تشکیل، ایفای نقش و انسجام‌بخشی شورای عالی تردیدی ندارند.

استعفای عارف از  شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان مطرح نیست، تکذیب می‌کنم/ شورا به زودی جلسات خود را منظم برگزار می‌کند
کد خبر: 238662
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۳ ۱۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حسن رسولی، عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با توجه به شایعاتی که به استعفای محمدرضا عارف رییس این شورا پرداخته است، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» تاکید کرد که چنین موضوعی مطرح نیست. او همچنین با اشاره به اینکه ممکن است افراد نقطه‌نظرات مختلفی داشته باشند، گفت که البته هیچ یک در لزوم و انسجام‌بخشی این شورا شک ندارند.

متن این گفت‌وگو را بخوانید.

*آقای رسولی، خبری منتشر شده مبنی بر اینکه محمدرضا عارف از ریاست شورای عالی اصلاح‌طلبان استعفا داده است. شما در جریان این موضوع هستید و تایید می‌کنید؟

من چنین موضوعی را تکذیب می‌کنم، اصلا چنین مبحثی مطرح نیست.

*یعنی اصلا بحث استعفا یا کناره‌گیری ایشان مطرح نیست، با توجه به اینکه برخی از اعضا نسبت به وجود این شورا صحبت دارند و درباره ترکیب آن هم موضوعاتی مطرح می‌شود؟

نه این موضوع کاملا دروغ است.

* برخی از اصلاح‌طلبان همچنان تاکید دارند که دیگر نیازی به فعالیت این شورا نیست. آیا تصمیم‌گیری ویژه‌ای درباره شورای عالی اصلاح طلبان شده است؟

بله تصمیم‌‌گیری در این باره تمام شده و در آینده‌ای نزدیک هم جلسات به صورت منظم برگزار می‌شود. به هر حال در یک کار اجماعی ممکن است نقطه‌نظرات مختلفی مطرح باشد اما صاحبان این نقطه‌نظرات درباره اصل ضرورت تشکیل، ایفای نقش و انسجام‌بخشی شورای عالی تردیدی ندارند.

*یعنی قرار بر این است که همچنان شورا به کار خود ادامه دهد؟

بله مگر غیراز این بوده است؟!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها