کد خبر: 240126
|
۱۳۹۷/۰۷/۳۰ ۱۰:۱۴:۰۰
| |

سردار محمدیان خبر داد:

کشف 80 میلیارد ریالی لوازم برقی قاچاق در البرز

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 80 میلیارد ریال لوازم برقی قاچاق از انباری در شهرک صنعتی صفادشت خبر داد.

کشف 80 میلیارد ریالی لوازم برقی قاچاق در البرز
کد خبر: 240126
|
۱۳۹۷/۰۷/۳۰ ۱۰:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری به نام «حمایت از کالای ایرانی» و اجرای طرح تشدید برخورد با قاچاقچیان کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، از دپوی کالای قاچاق در انباری در شهرک صنعتی صفادشت مطلع شدند.

وی افزود: ماموران با دریافت نیابت قضائی به شهرک صنعتی صفادشت اعزام و در بازرسی از انبار مذکور 10 هزار دستگاه لوازم خانگی برقی قاچاق شامل اتوبخار، پنکه، خشک کن برقی، بخار پز و غیره کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: مالک این انبار با استفاده از بسته بندی‌های مناسب و درج برچسب استاندارد کالا و ارائه گارانتی، کالای قاچاق را به طرز ماهرانه‌ای درون این بسته‌ها جاسازی کرده و قصد انتقال آن‌ها به بازار برای فروش را داشتند.

سردار محمدیان با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و انبار مربوطه پلمپ شد، گفت: ارزش کالا‌های مکشوفه از سوی کارشناسان مربوطه 80 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز در خاتمه گفت: کالای قاچاق مکشوفه پس از هماهنگی، در اختیار پلیس آگاهی فرماندهی ویژه غرب استان تهران قرار گرفت.


منبع: باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها