کد خبر: 241025
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۴ ۱۴:۲۳:۰۰
| |

رییس جمهوری فرا رسیدن روز ملی اتریش را تبریک گفت

 رییس‌جمهوری در پیامی روز ملی اتریش را به رییس جمهوری این کشور تبریک گفت و تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره از مناسبات سازنده و توأم با احترام با تمام کشورها به ویژه اتریش به عنوان شریک قابل اعتماد در اروپا و میزبان نهادهای بین‌المللی استقبال می‌کند.

رییس جمهوری فرا رسیدن روز ملی اتریش را تبریک گفت
کد خبر: 241025
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۴ ۱۴:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| در پیام تبریک «حسن روحانی» خطاب به «الکساندر فان در بلن» رییس جمهوری اتریش آمده است: فرا رسیدن روز ملی جمهوری اتریش را به جناب عالی صمیمانه تبریک می‌گویم. روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اتریش از پیشینه طولانی و دوستانه‌ای برخوردار بوده است.


وی افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره از مناسبات سازنده و توأم با احترام با تمام کشورهای جهان به ویژه اتریش به عنوان شریک قابل اعتماد در اروپا و میزبان نهادهای بین‌المللی استقبال می‌کند.


رییس جمهوری اسلامی ایران در این پیام تصریح کرد: بر این باورم با توجه به تفاهمات حاصله در سفر اینجانب به وین و همچنین با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، مناسبات دو کشور همچون گذشته در جهت تأمین منافع متقابل و ارتقای صلح و امنیت پایدار بین‌المللی گسترش خواهد یافت.


روحانی در خاتمه این پیام از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت رییس جمهوری اتریش و سعادت و سربلندی مردم این کشور را مسألت کرد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها