کد خبر: 242206
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۰ ۱۳:۲۵:۰۰
| |

فرمانده نیروی انتظامی کشور:

یگان حفاظت آستان قدس رضوی آغاز به کار می‌کند

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: یگان حفاظت آستان قدس رضوی زیر نظر فرماندهی انتظامی خراسان رضوی فعال می‌شود وسردار افراسیابی مسئولیت این یگان را به عهده دارد.

یگان حفاظت آستان قدس رضوی آغاز به کار می‌کند
کد خبر: 242206
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۰ ۱۳:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور در مراسم معارفه سردار محمدکاظم تقوی به سمت فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، گفت: حضور میلیونی زائران اربعین حسینی باعث افتخار بشریت و شیعیان است و نیروی انتظامی با 30 هزار نیرو در استان‌های مرزی که 6 هزار از این نیرو‌ها متعلق به استان‌های دیگر بودندباعث شکوه بیشتر این مراسم شد. بیش از 2 میلیون نفر در زیارت اربعین حضور داشتند و نیروی انتظامی با افتخار خدمات رسانی خود را به صورت جدی انجام داد و در تمام صحنه‌ها آماده خدمت بود.

سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی از آغاز به کار یگان حفاظت آستان قدس رضوی خبر داد و افزود: این یگان زیر نظر فرماندهی انتظامی استان با محوریت مدیریت آستان قدس رضوی فعال می‌شود و سردار افراسیابی مسئولیت این یگان را عهده دار خواهد بود.

علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: نقطه تعاملی نیروی انتظامی با مردم بسیار گسترده است و جایی در کشور و استان ازروستا‌ها، تا نقاط مرزی و هسته‌های تخصصی و ... نیست که این ارتباط و تعامل گسترده حاکم نباشد.

وی با بیان اینکه پلیس مقتدر، منظم و متکی بر قانون مظهر توان ونماد قدرت جمهوری اسلامی است، گفت: در این میان نیازمند ارتقاء ظرفیت‌های امنیتی خود را با آموزش و تشریح و تغییر تاکتیک‌ها و روش‌های خود هستیم و توجهات خوبی به این ارتقا فنی و نیز کیفی شده است ونیروی انتظامی در عین آنکه باید به بهبود کیفیت و شرایط زندگی پرسنل نیروی انتظامی توجه بیشتری شود.

استاندار خراسان رضوی افزود: در این شرایط یکی از نیازمندی‌های جدی همه نظام بویژه نیروی انتظامی آن است که در این شرایط ارتباط وتعامل خود را با مردم بیشتر کرده و با آن‌ها گفت: وگوی بیشتری داشته باشیم که این ارتباط موثر بین تمامی بدنه نیروی انتظامی با مردم به عنوان یکی از محور‌های اساسی باید مد نظر قرار گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها