کد خبر: 243186
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۴ ۱۲:۴۳:۰۰
| |

عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه:

دشمنی با انقلاب اسلامی به علت پویایی و زنده بودن آن است/ انقلاب اسلامی استکبار را مستاصل کرده است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:با توجه به وجود دشمن، تداوم انقلاب نیازمند محافظ و پاسدارانی است که با فداکاری برای دفاع از انقلاب مجاهدانه تلاش کنند و پاسداری از اسلام به عنوان موتور محرک انقلاب را ارزش و نعمت بدانند. 

دشمنی با انقلاب اسلامی به علت پویایی و زنده بودن آن است/ انقلاب اسلامی استکبار را مستاصل کرده است
کد خبر: 243186
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۴ ۱۲:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| عبدالله حاجی صادقی روز دوشنبه در آیین معارفه مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: صهیونیست ها برای پیشگیری از نفوذ فرزندان حزب الله و حفاظت از خود اقدام به کشیدن دیوار بزرگ و حصاری دور خودشان کردند.


وی اضافه کرد: باید از رژیم غاصب صهیونیسم پرسید که شما که می خواستید نیل تا فرات را بگیرید، پس چرا دیوار دور خود کشیدید؟


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: شاید برخی از بین رفتن رژیم صهیونیستی تا 25 سال آینده را جدی نگرفته باشند اما آنها برای خود روز شمار نصب کردند.


حجت الاسلام حاجی صادقی ادامه داد: رژیم اشغالگر قدس موجودیت خود را در اضمحلال می بیند همچنین در برابر حزب الله خود را ضعیف و ذلیل می داند بنابراین باید شاکر این یک نعمت بود.


وی گفت: با توجه به قرار گرفتن در 40 سالگی انقلاب لازم است توفیقات انقلاب و علل دست یابی به این توفیق ها برای مردم بازگو شود.


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: انقلاب اسلامی در عمر 40 ساله خود با فراز و نشیب هایی همراه بوده اما همچنان شعار «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» ماندگار است.


حجت الاسلام حاجی صادقی با تاکید بر اینکه باید نعمت انقلاب و ولایت را بدانیم اظهار داشت: تمامی داشته های انقلاب به واسطه الطاف خداوند است بنابراین باید از منیت دوری کرد.


وی بیان کرد: شکر نعمت وجود انقلاب اسلامی یکی از مهمترین مولفه ها و عُنصر اصلی ماندگاری و حفظ این انقلاب است.


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: انقلاب مرده و بی خاصیت دشمنی هم ندارد اما دشمنی با انقلاب اسلامی به علت پویایی و زنده بودن آن است.


حجت الاسلام حاجی صادقی اضافه کرد: با توجه به وجود دشمن، تداوم انقلاب نیازمند محافظ و پاسدارانی است که با فداکاری برای دفاع از انقلاب مجاهدانه تلاش کنند و پاسداری از اسلام به عنوان موتور محرک انقلاب را ارزش و نعمت بدانند.


وی بیان کرد: شُکر نعمت وجودی انقلاب تلاش برای ماندگاری آن است؛ بنابراین باید هر فردی سهم خود را در ماندگاری انقلاب ایفا کرده و با شناخت عناصر ماندگاری انقلاب برای تقویت آنها تلاش کند.


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عناصر ماندگاری انقلاب را شامل چهار رکن دانست و افزود: اسلام، ولایت، حضور و پشتیبانی مردم و روحیه استکبار ستیزی، ارکان اصلی انقلاب هستند.


حجت الاسلام حاجی صادقی با تاکید بر اینکه دشمن درصدد تضعیف روحیه استکبار ستیزی است، گفت: برخی اسلام را صلح مطلق با همه تفسیر می کنند در حالیکه اسلام در مواجهه با کفار سرسخت و شدید است.


وی ادامه داد: با وجود تلاش دشمن برای تضعیف روحیه استکبار ستیزی اما راهپیمایی باشکوه 13آبان امسال موید تقویت روحیه استکبار ستیزی است.


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهارداشت: انقلاب اسلامی نسبت به گذشته به مثابه تولد اسلام ناب بود اما نسبت به آینده هم وظیفه آماده کردن جهان برای ظهور را دارد.


حجت الاسلام حاجی صادقی تولی و تبری را دو شرط ظهور دانست و افزود: هر چند علایم ظهور دست انسان نیست اما باید شرایط ظهور منجی بشریت را فراهم کند.


وی تبری را استکبار ستیزی و ایستادگی در برابر حاکمیت غیر الهی دانست و انقلاب اسلامی را پرچمدار ایستادگی و شناساندن حکومت های ظالم به مردم جهان برشمرد.


در این آیین حجت الاسلام حسین علیّ به عنوان مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان معرفی شد و از زحمات حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی تقدیر به عمل آمد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها