کد خبر: 243865
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۸ ۱۴:۵۶:۰۰
| |

وزیر ورزش:

امیدوارم با قهرمانی پرسپولیس خستگی‌ها فراموش شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزشگاه آزادی با اقدامات جهادگونه آماده میزبانی دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا. امیدوارم با قهرمانی پرسپولیس، خستگی ها فراموش شود.

امیدوارم با قهرمانی پرسپولیس خستگی‌ها فراموش شود
کد خبر: 243865
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۸ ۱۴:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| مسعود سلطانی فر امروز (جمعه) در حاشیه بازدید از روند آماده سازی ورزشگاه آزادی، گفت: امیدوارم همزمان با حلول ماه ربیع الاول، نماینده ایران قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود و دل ایرانیان سراسر جهان را شاد کند.


وی ادامه داد: همکاران ما در شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و مجموعه آزادی در یک کار جهادگونه اقداماتی را که به طور معمول طی 4 تا 6 ماه باید انجام می شد در کمتر از یک ماه انجام دادند.


این مقام مسئول ادامه داد: این اقدامات باعث شد تایید مقامات AFC را برای مسابقه فینال دریافت کنیم و همچنین استادیوم آزادی که بیش از 44 سال از عمرش می گذرد به عنوان یک سرمایه ملی، اساسی تعمیر شود. البته کار بازسازی استادیوم آزادی را از 2 سال پیش آغاز کرده بودیم و به نحوی که به روند برگزاری مسابقات لطمه ای نخورد سکوهای تماشاگران را به تدریج مرمت کردیم.


وزیر ورزش و جوانان ضمن ابراز امیدواری به قهرمانی تیم پرسپولیس در مسابقه فردا گفت: امیدوارم با جشن قهرمانی که فردا همینجا برگزار می شود خستگی همه عوامل بازسازی این ورزشگاه و همچنین کلیه دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس اعم از کادر فنی، بازیکنان و مدیران از بین برود. شک ندارم با تلاش و اراده بازیکنان این اتفاق می افتد.


سلطانی فر تاکید کرد: امیدوارم قهرمانی تیم پرسپولیس ادامه روند موفقیت های ورزش کشور در سال 97 باشد. درخشش ملی پوشان فوتبال در جام جهانی، افتخار آفرینی های ورزشکارانمان در بازی های آسیایی و پاراآسیایی 2018 و صعود به رتبه هفتم المپیک جوانان بخشی از موفقیت ورزش ایران در سال 97 بود که امیدواریم با قهرمانی پرسپولیس جشن ملت تکمیل شود.


وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: تا این لحظه طبق هماهنگی ها قرار است «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهوری به همراه برخی دیگر از دولتمردان فردا در ورزشگاه حاضر شود. منتظر حضور تاریخی مردم هستیم تا به امید خدا دولت و ملت در کنار هم با هواداران میلیونی پرسپولیس جشن قهرمانی بگیریم.


دیدار برگشت مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18 و 30 دقیقه فردا (شنبه) بین تیم های پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.


نماینده ژاپن در دیدار رفت به برتری 2 بر صفر دست یافته است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها