کد خبر: 245278
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۴ ۱۵:۵۶:۰۰
| |

حمید واحدی جانشین نیروی هوایی ارتش:

بصیرت مهمترین راهبرد مقابله با توطئه‌های دشمنان است

جانشین نیروی هوایی ارتش گفت: شناخت درست لایه‌های سیاسی و اجتماعی، درک و شناخت عمق حوادث و توطئه‌های دشمن برگرفته از بصیرت سیاسی است که انسان را به مسائل روز آگاه می‌کند.

بصیرت مهمترین راهبرد مقابله با توطئه‌های دشمنان است
کد خبر: 245278
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۴ ۱۵:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی روز پنجشنبه در همایش مسولان و هادیان سیاسی نهاجا که روز پنجشنبه با حضور احمد عسکری جانشین و معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نهاجا در ستاد این نیرو برگزار شد، افزود: بصیرت، قوّه و نیرویی قلبی است که به مدد نور الهی پدید آمده است و حقیقت و باطن امور را آنچنان که هست، درمی یابد و با دید بصیرت، انسان، درست را از نادرست و حق را از باطل به آسانی تشخیص می دهد.


امیر سرتیپ واحدی بیان داشت: آن کس که دیده بصیرت دارد، نگاه هایش به سوی خوبی ها کشانده شده، از بدی ها دور داشته می شود و دارنده بصیرت و بینش درونی، پیش از آنکه در پی عیب های دیگران باشد، عیب های خود را می جوید و می بیند و از گناهان و خطاهای خود، دست می شوید.


جانشین نیروی هوایی ارتش عنوان کرد: شناخت درست لایه های سیاسی و اجتماعی، درک و شناخت عمق حوادث و توطئه های دشمن برگرفته از بصیرت سیاسی است که انسان را به مسایل روز آگاه می کند.


وی اظهار داشت: در دهه 60 شمسی پس از پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات خیبر، در اورشلیم کنفرانسی توسط صهیونیست ها برگزار شد و موضوع بحث فوکویاما در این کنفرانس بازشناسی هویت شیعه بود.


امیر سرتیپ واحدی خاطرنشان کرد: آنها می گویند شیعه پرنده ای است که افق پروازش خیلی بالاتر از تیررس ما است و این پرنده دو بال دارد، یک بال سبز و یک بال سرخ که بال سبز این پرنده همان مهدویت و عدالت خواهی اوست و بال سرخ شیعه، شهادت طلبی است که شهادت طلبی ریشه در کربلا و عاشورای حسینی دارد و این مسأله شیعه را فناناپذیر کرده است و تیرهای زهرآگین سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی و نظامی به آن نمی رسد.


جانشین نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: شیعه تنها عنصری است که هر چه آن را از بین ببرند، بیشتر می شود و آقای فوکویاما می گوید آن نقطه ای که در آموزه های شیعی بسیار اهمیت دارد، ولایت پذیری شیعه است و شیعه تنها مذهبی است که نگاهش به ولایت فقیه است و نظریه ولایت فقیه برتر از نظریه نخبگان افلاطونی است و او معتقد است که ولایت پذیری بال سوم شیعه است که او را تهدیدناپذیر کرده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها