غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران:

مردم شاهد خواهند بود که قانون با کسی تعارف ندارد/ ورود زنان به استادیوم‌ها مشکل امروز مردم

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: حضور بانوان در استادیوم‌ها مشکل امروز مردم نیست که همه افراد و مقامات خود را درگیر آن کرده‌اند.

مردم شاهد خواهند بود که قانون با کسی تعارف ندارد/ ورود زنان به استادیوم‌ها مشکل امروز مردم
کد خبر: 245282
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۴ ۱۷:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامحسین اسماعیلی پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب ورامین که در سالن شهرداری این شهرستان برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: ما خوشحالیم در این ایام پس از ورود مجموعه قضایی ما به موضوعات مفاسد اقتصادی و اخلال در نظام پولی و ارزی که آسیب های فراوانی را به دنبال داشت، اما ورود مقتدرانه دستگاه قضایی امید را به مردم بازگرداند و وقتی با مردم مواجه می شویم زبان تشکر و قدردانی دارند که نسبت به این مفسدین خوب برخورد شده و می خواهند به همین جا بسنده نشود و کسانی که در حق مردم ظلم کرده اند نیز به سزای اعمال خود برسند.

وی با بیان اینکه امروز در همه حوزه های بانکی و خودرویی و پولی چه از متهمین واردکنندگان و چه از کسانی که در ورود خودرو و امثالهم نقش داشتند و چه کسانی کارها و اخلالاتی را در صنعت معدن به وجود آوردند تحت تعقیب دستگاه قضایی هستند گفت: در این راستا پرونده‌های تعدادی از آنها مهیای ارسال به دادگاه است و مردم شاهد این خواهند بود که قانون با هیچکس تعارفی ندارد و ان‌شاءالله با صلابت و اقتدار خواهیم توانست به یاری مردم بشتابیم و آسایش و امنیت را به مردم بازگردانیم.

رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به اینکه عدالت تنها در حوزه قضا و قضاوت نیست بیان داشت: رئیس کل دادگستری استان تهران

وی با اشاره به انتصاب میرزایی برای خدمت در شهرستان ورامین گفت: میرزایی مطلق از مدیران خوب پرکار و با اخلاص و جانباز هستند و مدیری است که سالیان سال در ورامین و قبل تر در لرستان خدمت کرده‌اند و از قضات بسیار خوب می باشند.

اسماعیلی در خصوص رفتن بانوان به ورزشگاه ها گفت: حضور بانوان در استادیوم‌ها مشکل امروز مردم نیست که همه افراد و مقامات خود را درگیر آن کرده‌اند. امروز باید به مسائل بزرگتری فکر کنیم چرا که امروز فیفا گفته است که زنان باید در استادیوم حاضر باشند و فردا می‌گوید که زنان و مردان باید شانه به شانه هم و در کنار یکدیگر قرار بگیرند و روز دیگر موضوع حجاب را بیان می کنند لذا نباید به موضوعات پیش پا افتاده بیشتر از آن چیزی که هستند بها دهیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها