کد خبر: 245601
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۶ ۱۵:۰۰:۰۰
| |

مروری بر مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۲۶ آبان‌ماه ۱۳۹۷

تکلیف اعضای بازنشسته هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال ایران چه می‌شود؟/ خبر خوب برای سربازان تیم ملی

کفاشیان، ساکت، بهاروند و اسلامیان هم بازنشسته هستند و باید پست‌های خود را ترک کنند. حالا خبرهایی به گوش می‌رسد که تاج تلاش دارد تا فشار را به وزارت ورزش بیشتر کند تا بتواند معاونان خودش را هم در فدراسیون ابقا کند.

حجم ویدیو: 7.95M | مدت زمان ویدیو: 00:03:32 دانلود ویدیو
کد خبر: 245601
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۶ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| بخت اقبال تاج بلند بود و بعد از کش‌وقوس‌های فراوان او در فدراسیون فوتبال ایران ماندگار شد تا تلاش‌هایش برای دور زدن قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان به نتیجه برسد. بعد از ابلاغ این قانون توسط دولت مهدی تاج و دوستانش تلاش کردند تا این مسئله را به فیفا و ای اف سی بکشانند و در این کار هم موفق بودند.

تاج در حاشیه دیدار فینال لیگ قهرمانان با اینفانتینو و شیخ سلمان دیدار کرد و میخش را محکم کوبید تا توپ به زمین دولت و وزارت ورزش بیفتد. بعد از تهدید ای اف سی وزارت ورزش و جوانان کوتاه آمد و اعلام کرد که تاج می‌تواند در فدراسیون فوتبال ایران باقی بماند. حالا اما سؤالی که مطرح می‌شود این است. تکلیف اعضای بازنشسته هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال ایران چه می‌شود؟

کفاشیان، ساکت، بهاروند و اسلامیان هم بازنشسته هستند و باید پست‌های خود را ترک کنند. حالا خبرهایی به گوش می‌رسد که تاج تلاش دارد تا فشار را به وزارت ورزش بیشتر کند تا بتواند معاونان خودش را هم در فدراسیون ابقا کند. پیش از ظهر امروز تاج به وزارت ورزش رفته تا با وزیر دیدار کند. دیداری که می‌تواند سرنوشت فدراسیون فوتبال ایران را تعیین کند. حالا باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی برای فوتبال ایران رخ خواهد داد.

خبر خوب برای سربازان تیم ملی

سردار کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفته: تسهیلات جدیدی برای قهرمانان ملی و ورزشکاران حرفه‌ای در سه رشته فوتبال، والیبال و بسکتبال در نظر گرفته‌ایم.

کمالی گفته: با توجه به آنکه برخی از تیم‌های ورزشی و فدراسیون‌ها برای خروج از کشور در قالب تیم‌های امید و بزرگسال با توجه به مشمول بودن اعضای خود با مشکل مواجه بودند و بررسی جمیع جهات از یک سال پیش‌طرحی برای حل این دغدغه‌ها در نظر گرفته شد و بر اساس آن مقرر شد که قهرمانان ملی و ورزشکاران حرفه‌ای همچون افرادی که در حال تحصیل هستند، بتوانند از شرایطی خاص برخوردار شوند.

او گفته: خدمت وظیفه ورزشکاران حرفه‌ای و قهرمانان ملی در سه رشته فوتبال، والیبال و بسکتبال در سطح ملی حداکثر تا سن 30 سالگی و در سطح لیگ برتر حداکثر تا 28 سالگی به تعویق خواهد افتاد.

وقتی کی روش رسانه‌های ایرانی را تحریم می‌کند

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار دوستانه خود در تهران پیش از جام ملت‌های آسیا به مصاف ترینیداد و توباگو رفت که این دیدار با برتری یک بر صفر ایران خاتمه یافت.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران که همراه دستیاران و بازیکنانش صحبت با رسانه‌های ایرانی را تحریم کرده‌اند، بعد از بازی دوستانه با ترینیداد در رختکن ورزشگاه آزادی به‌صورت عجیب با یک رسانه از ترینیداد و توباگو به صحبت پرداخت.

او گفت: زمین‌بازی برای هر دو تیم شرایط خوبی نداشت چون باران زیادی در ایران باریده بود و همین کار را سخت کرد ولی فکر می‌کنم هر دو تیم در پایان از این دیدار دوستانه استفاده کردند. از سال 2014 ایران و ترینیداد باهم دیداری نداشتند. چیزهای زیادی تغییر کرده است. چند بازیکن از ترینیداد در این تیم مانده بودند و دو یا سه بازیکن هم در تیم من بودند. بازی برابر ترینیداد فرصت خوبی بود که توانستیم از آن استفاده کنیم.

این رفتار کی روش با رسانه‌های ایران خارج از عرف است و فدراسیون فوتبال باید پاسخگوی این رفتارهای مربی تیم ملی ایران باشد. بدون تردید مردم ایران مالک اصلی تیم ملی این کشور هستند و مربیان و بازیکنان تیم ملی باید به مردم پاسخگو باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها